Gå til innhold

10 kilo


Gjest Eskimo

Anbefalte innlegg

Gjest Lillevenn

Vil ned masse til sommeren, det beste hadde vært 13 kg.. men det går dessverre veldig sakte med meg, tross sunt koshold og mye trening. startet i nov med 77kg, veier nå 76, så her går det sakte i svingene.. Men jeg får smøre meg med tolmodighet, kommer nok etterhvert. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constance

Jeg skal også ned noen kilo ja, men det skal vi vel alle på dette forumet:-)

Begynnte på 66,8 kg i uke 1, og har vel gått ned 2-3 kg, men min offisielle veiedag er ikke før onsdag, så jeg venter med tall til da!

Lykke til videre:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 100til85gutten
Hei.

Noen som skal inn for å få av noen kilo mot våren og sommeren?

 

Ja det skal eg.. Men jeg syns det blir så vanskelig.. har ingen motivasjon.. Min far har lovet meg 20 000kr hvis jeg klarer og gå ned 20 kilo til jeg blir 19.. den 19 september. han sa det i juni i fjor.. jeg har gått ned 6 siden den gang:S jeg er nå på 100kilo.. skal ned til 85:S noen tips ? Jeg har dessverre ikke penger til alle de kursene som er her:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det skal eg.. Men jeg syns det blir så vanskelig.. har ingen motivasjon.. Min far har lovet meg 20 000kr hvis jeg klarer og gå ned 20 kilo til jeg blir 19.. den 19 september. han sa det i juni i fjor.. jeg har gått ned 6 siden den gang:S jeg er nå på 100kilo.. skal ned til 85:S noen tips ? Jeg har dessverre ikke penger til alle de kursene som er her:(

 

 

Hei.

Jeg trenger også endel tips av folk her inne til å komme igang.

Hovedproblemet mitt er at jeg får i meg altfor lite vann i løpet av en dag.

Men jeg er veldig glad i Te, så jeg prøver å få i meg noen kopper av det da, som jeg har hørt er en god erstatning for vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...