Gå til innhold

brødskiver eller??


Anne-Lene
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte jeg skulle få litt fortgang på dissa treeeege kiloene.....det tar sin tid for å si det sånn...

 

Jeg er så utrolig dårlig på å variere kostholdet mitt.....har som regel spist brødskiver, grove vel og merke.I det siste har jeg gått over til ryvita knekkebrød.

 

Det beste er vel disse "sponplatene" som jeg kaller det..helsekli.

 

Er det som som sverger til disse, eller?

 

Noen som har noen forslag til det ideelle måltid?Uff...vil bare være skikkelig sunn til uken....Noen som har fått en rask vektnedgang ved noe spesielt?

 

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det viktigste for meg er å spise variert så jeg ikke går lei, men jeg skal tross alt ned 26 kilo til og holde meg nede resten av livet! -Har likevel gått ned 11,1 kg på 9 uker, og det synes jeg egentlig er fort.

 

Foretrekker grovt brød, men spiser også endel Go'Dag Blåbær med lett og mild Vanilje yoghurt! -Den er mye bedre enn både yoplait og Tine's lettyoghurter. de har den ikke overalt, men jeg hamstrer den inn ca. annenhver uke! Kan absolutt anbefales. (Den er laget på lettmelk, så istedenfor 3 lette yoghurter kan vi bare spise 2 av denne, men det er verdt det!!

 

Lykke til!

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Er det en TINE-yoghurt eller et annet merke?

 

Ja, det er Tine! Kjempe godt, og som lørdagskos setter jeg ett elple (uten kjerne) i microet ett minutt (til det bolber litt), har over to-tre spiseskjeer vanilje yoghurt, og strør kanel over! Nam Nam! -tror jeg skal ha det til filmen i kveld også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki....spiser du det flere ganger om dagen' date=' i stedet for brødskiver, eller bytter du ut 1 av måltidene med yoghurt?

 

hilsen meg[/quote']

 

Noen dager blir det bare til kvelds, mens andre dager (hvis utløpsdatoen nærmer seg ;-) så blir det yoghut m/Go'Dag blåbær til frokost også! Har deilig lunsj på jobben med salat bar, men jeg tar enten frukt eller en yoghurt som mellom måltid i tre tiden i tillegg. -Men ikke mer enn 2 av de vanilje yoghurtene om dagen, altså!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg varierer mellom grovt brød, Fiber Plus knekkebrød fra wasa, frokostgrøt og firkorn som jeg spiser med litt rosiner, solsikkekjerner, 20 g. eple lettsyltetøy og naturell yoghurt. Det siste synes jeg er kjempegodt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
Gjest ingaiskaffi

De ukene jeg har gått mest ned i vekt er da jeg har spist flere måltider som "kaninfor" med f.eks litt kokt kylling til. Jeg har også spist hjemmebakt rugbrød disse dagene med f.eks mager skinke + masse paprika på. Havregrøt med kunstig søtning går det også en del av. Det er ikke alltid jeg orker å være så ekstremt sunn, så vanligvis har jeg en halvgrov brødskive om dagen kjøpt på butikk. Resten av måltidene er sunnere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så glad i brød, men sverger til de fiberrik knekkebrødene som du sikkert oppfatter som "sponplater":p

Men de er faktisk veldig gode, med masse godt, sunt pålegg på:( Også metter de bra;) Og det beste av alt, bare 22kcal per knekkis =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...