Gå til innhold

Fjorland


Gjest MamiK

Anbefalte innlegg

Jeg søkte på Fjordland her, og fant kun en eneste link.

Selv debuterte jeg med Fjordland sist uke, og det var en positiv opplevelse :D Selv er jeg alene, men spiser mye mat sammen med venner og famile. Dvs at jeg ofte kaster grønsaker, melk osv som blir stående for lenge i kjøleskapet. Derfor er det veldig greit med Fjordland de få gangene jeg spiser helt alene! Og de er jo veldig greie med full oversikt over kalorier, og mang er jo magre også :D Ligger på rundt 400 kcal!

 

Prøvd til nå:

 

Karrikylling med ris og grønsaker - god og veldig passelig prosjon

 

Oksekjøtt med brun saus, ertestuing og poteter - deilig med tyttebær på

 

Noen gode forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er veldig gode.Laks med urtesaus er nydelig synes jeg da,og oksestek.Synes ikke torsk i purreløksaus er noe serlig,sausen var for sterk.Biff stroganoff er grei,ikke verdens beste,men ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg søkte på Fjorland her' date=' og fant kun en eneste link.

Selv debuterte jeg med Fjorland sist uke, og det var en positiv opplevelse :D Selv er jeg alene, men spiser mye mat sammen med venner og famile. Dvs at jeg ofte kaster grønsaker, melk osv som blir stående for lenge i kjøleskapet. Derfor er det veldig greit med Fjorland de få gangene jeg spiser helt alene! Og de er jo veldig greie med full oversikt over kalorier, og mang er jo magre også :D Ligger på rundt 400 kcal!

 

Prøvd til nå:

 

Karrikylling med ris og grønsaker - god og veldig passelig prosjon

 

Oksekjøtt med brun saus, ertestuing og poteter - deilig med tyttebær på

 

Noen gode forslag?[/quote']

 

Et lite tips bare: det skrives FJORDLAND og ikke Fjorland slik du har skrevet det. Så kanskje derfor du ikke fikk opp noe når du søkte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor alene og tyr til Fjordland selv av og til. Har fått sansen for Toro's ferdigrett som heter Bali Kyllinggryte. Tror den inneholder 565 kcal, men den er veldig god!Og man blir god og mett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trangeklr

Jeg liker veldig godt torsk i purresaus og fiskeboller i hvit saus. Synes det er litt lite grønnsaker til, så jeg koker pakkene i vann også koker jeg brokkoli med:) Ca 350 kalorier i hver pakke, genialt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er "Torsk i purreløksaus", "Svinestek med surkål", "Fårikål", "Svinekam med rødvinsaus og fløtepoteter", og jeg liker også ertesuppa deres.

Og hvis du føler deg rik en dag, bør du prøve en av de mer eksklusive Fjordlandrettene også, f.eks lammestek med rødvinssaus og fløtepoteter (bare 460 kcal!)

Den største nedturen var "Pannekaker og ertesuppe"...Pannekakene var lite gode ihvertfall, og det var mye sukker i syltetøyet.. Og kjøttkakeretten er dårlig, og har mange kalorier også...

 

Jeg bruker uansett å spise en ekstra salat til, selv om de fleste rettene har ganske bra porsjoner.

 

Liker også kjøttsuppa i Toros mikro-serie "Velbekomme". Den har bare 120 kcal. Ikke nok til middag alene, så klart, men et godt lite måltid.

 

Husk uansett å lese bakpå pakken ang. saltinnhold! Det står hvor stor del av retten som er salt, og i noen av rettene er det over 5-6 gram salt i én porsjon!

 

 

Da jeg var i Sverige sist, kjøpte jeg noen frosne "Weight Watchers"-retter. De hadde jo svært få kalorier, bare 250 kcal pr pakke. Men porsjonene var ørsmå, og smaken nærmest ikke tilstede. Så jeg måtte ha to pakker, og det var egentlig ikke verdt det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine favoritter er begge de to lapskausene. De er kjempe gode og akkurat perfekt middag. Ellers har jeg tatt kjøttkaker, fiskeboller og biff stroganof. Kjempe greit når man er alene hjemme og ikke gidder å bruke lang tid på å lage mat til seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...