Gå til innhold

Hvor lang tid?


Gjest Misteri

Anbefalte innlegg

Påregner dere på å ta av alle de kiloene vi skal ha av? Jeg håper jeg klarer 15-20 til høsten. Er det å satse for hardt? Skal ned sammenlagt 40-45 kilo. Er i alle fall drømmen. Får litt "juksekilo" når jeg skal opperere bort magen. Regnet en 7-10 kilo i nedgang bare da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ingen fasit på hvor fort man går ned. Selv har jeg tatt av 40 kilo, og jeg startet rett etter sommeren 2006. Trener 5 dager i uken. I begynnelsen klarte jeg i snitt rundt en kilo i uken, men totalt sett frem til idag er det i overkant av en halv kilo i uken. Tror det er realistisk om man skal holde ut over lang tid. For man blir så inderlig skuffet om man har ambisjoner om å gå ned like mye alle uker. Vær realistisk.

Jeg synes 7-10 kilo på magen hørtes velduig mye ut. Jeg skal operere også, og legen har sagt jeg kan regne med et par kilo. Men på den annen side må man være passiv etterpå, og da er det dumt å ha forskuttert det vekttapet.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg bøyer meg i støvet.... Gratulerer med kjempebra resultat.

 

Er enig at det ikke finnes noen fasit. Det går på egeninnsatsen...

 

Stå på alle sammen

 

 

Det er jo ingen fasit på hvor fort man går ned. Selv har jeg tatt av 40 kilo' date=' og jeg startet rett etter sommeren 2006. Trener 5 dager i uken. I begynnelsen klarte jeg i snitt rundt en kilo i uken, men totalt sett frem til idag er det i overkant av en halv kilo i uken. Tror det er realistisk om man skal holde ut over lang tid. For man blir så inderlig skuffet om man har ambisjoner om å gå ned like mye alle uker. Vær realistisk.

Jeg synes 7-10 kilo på magen hørtes velduig mye ut. Jeg skal operere også, og legen har sagt jeg kan regne med et par kilo. Men på den annen side må man være passiv etterpå, og da er det dumt å ha forskuttert det vekttapet.

Lykke til![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...