Gå til innhold

Mar's hold vekten blogg


Gjest Mar77

Anbefalte innlegg

Hei Mar77! Gratulerer med nådd mål! :) Det blir spennende å følge med deg, håper jeg kan plukke opp noen trips og triks. Jeg håper jeg selv kommer og joiner deg her om noen måneder...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Bare lurte på en ting, knäckis-kjeksene har vel ikke færre kalorier eller mindre fett enn tortillachips? Er det godt, så spis i vei, men tror ikke du sparer så mye på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Okei, jeg bare så på somebody at 1 knäckis hadde 21,6 kcal mens 1 tortillachips hadde 10 kcal. Så når du spiser en halv kjeks, mot 1 chips så blir det jo det samme tenkte jeg. Men kostfiber er bra og ha! Og spiser du mindre totalt, så er det jo enda bedre :) og %-vis mye sunnere med knäckis når det gjelder fett. (1 kjeks, eller 1 chips hadde begge 0,5 gram fett.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt i alt syntes jeg du er flink, og det vet du!

Man må kunne unne seg slike dager om man skal kunne leve et normalt liv. De som klarer å unngå dette imponerer meg.

Jeg vet du klarer dette( og det skal jeg også.....)

 

Klem fra meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

.....har vært litt fram og tilbake hvorvidt jeg skulle skrive eller ikke, men jeg klarer visst ikke helt å la være.

 

Begynte på Hold vekten kurs medio januar, etter å ha gått ordinært kurs i løpet av høsten. Gikk ned på egenhånd både før og etter kurset, så totalt vekttap har vært mellom 18-19 kg. ;)

 

Underveis i kurset lå jeg på meny 1600.

Har den siste måneden spist meg opp til å ligge rundt 1800 kalorier til dagen.

 

Status ved veiing 14.februar var 0.5 kg ned. Altså en stabil vekt.

 

Mål for den neste måneden. Øke til et snitt på 2000 kalorier til dagen. Dvs. en økning på 200 kcal, som starter allerede idag.

Tidligere har jeg spart opp litt hver dag og så kost meg litt ekstra når det er helg, og det er vel noe jeg ser for meg å gjøre også denne måneden.

 

Så er jeg spent på neste veiing, 14.mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...