Gå til innhold

Vår slankeste vår, uke 3


Gjest Stressine

Anbefalte innlegg

Gjest Stressine

Hei!

 

Jeg er litt tidlig ute med rapportering, men det skyldes at jeg skal på ferie i ettermiddag. Jeg blir da borte til onsdag om tre uker, så det er to fredager hvor jeg ikke kommer til å delta på veiingen!

 

Egentlig er det lite å rapportere... Det er litt endring i vekten og den går saaakte nedover! Gikk ned bare 100 gram, men det er iallefall bedre enn 100 gram OPP!

 

Vekt per 05.01.07: 62,5 kg

Vekt i dag: 62,4 kg

 

Mål til fredag om tre uker: Iallefall under 62 kilo (gjerne under 61 også, men det er kanskje litt urealistisk)!

 

Lykke til med slankingen, jenter! Jeg skal tenke på dere de neste to fredagene når jeg sitter i 30 grader i Karibbien med føttene i bassenget og en mojito i hånden!

 

:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har vore heilt ute av nettet ei heil veke, og kjenner meg litt stressa. Men i dag er det i orden, og eg har lagt inn resultat, og det var eg storfornøgd med. Det går greitt når ein er på jobb, og passer på å ha litt faste rutiner. Har gleda meg til snø, så eg får gå litt på ski, det er god trim. Eg er ganske nær målet, og vil roe ned litt, sjølv om eg er veldig obs på kostholdet.

 

Brita

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Her var det dessverre en oppgang idag, men kunne ikke forvente annet pga middag på Peppe's Pizza på onsdag.. vekten viste idag opp 1 kg, så da veier jeg 70 kg igjen...:) Vi kan jo late som det er den harde treningsøkten igår sin skyld at jeg veier mer idag, men jeg tviler vel på at musklene har tatt til seg såå mye vann på ett døgn..:)

 

Men etter en laaang juleferie hjemme i Oslo, er jeg nå i Bergen igjen og i gang med trening og slanking igjen for fullt! :) Krysser fingrene for at det går bedre neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nordland

Så glad, så glad. For i dag har jeg forsert ennå en kilo-grense. Er nå nede på 63,9. Det er helt uvirkelig at jeg nå bare er 1,9 kg unna det jeg satte som trivselsvekt da jeg begynte her i fjor på denne tiden. :-D

 

Helt siden jeg begynte å stabilisere i stedet for å slanke, har jeg gått saaaakte men sikkert ned i vekt. Jeg føler virkelig ikke at jeg slanker meg lenger; jeg føler jeg spiser det jeg vil. Og det er nesten det aller beste; det at jeg nå klarer å velge riktig mat og drikke.

 

Håper dere andre er like glade som meg i dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Her er det opp 100 gram. Veier 70 kilo. Åååå... Problemet mitt er helt klart helgene. Hvis jeg ser at jeg har gått ned på fredag belønner jeg meg selv i helga. Forrige helg ble det vin, pizza fra Dolly Dimples og sjokolade. På mandag veide jeg 71,3. Så har jeg brukt uka på å komme meg ned dit jeg var forrige fredag. Hjelp meg noen.. Gir snart opp! Hehe... Neida, men er lei av å stå omtrent stille hele tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 700 gram her:) veier nå 63.2! tar det veldig med ro, spiser mer enn jeg har gjort før, og regner derfor med at det kommer til å gå sakte disse siste kiloene.. men det gjør ingenting, for egentlig er jeg fornøyd med hvordan kroppen ser ut nå:) (endelig) så disse to- tre- fire siste kiloene får bare gå av når de vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh,skal du til karibien så heldig du er...

 

ha en fin ferie og kos deg mase!!

 

jeg gikk også ned bare 100 gram denne uken men alle monner drar..;-)

 

GOD TUR!!!

klems...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bra nedgang, Milla, Minni og Nordland! :)

 

Ja, da er vi på 70 kg igjen begge to, Marielle..kjipern! Men jeg er veldig motivert nå, så jeg gir ikke opp av den grunn..tvert imot! Ja, helgene er ofte vanskelige.. jeg er så "heldig" at jeg jobber imorgen kveld til 22.30, så da blir det ikke noe lørdagskos ihvertfall..

Hvis du vil, så er det bare å registrere kaloriinntaket ditt i slankedagboken min..jeg synes det hjelper veldig å måtte fortelle "alle" hvor mye jeg har spist..det hjelper meg å holde meg til det kaloriantallet jeg bør ha..som oftest ihvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen, damer!

 

Her viste vekta 69 blank i dag, og jeg pustet lettet ut....! Har ikke talt kalorier, men spist fornuftig og trimmet noe. Og da altså tatt av ett kilo denne uka. Tre kilo igjen til mål. men jeg har god tid, satser på 66 til påske. Bare å ha kommet under den magiske 70-grensen er herlig.

 

Til deg, Marielle; Jeg har hatt det akkurat på samme måte tidligere, kost meg altfor mye i helgene, og brukt ukene på å nullstille igjen. Det er ganske slitsomt i lengden, man blir altfor fokusert på maten. Nå har jeg funnet en gylden middelvei, jeg koser meg, men med måte. Litt vin, litt pizza (gjerne en lett sort), litt sjokolade etc. På den måten nekter jeg meg selv ingenting, men prøver å ikke skeie totalt ut. Men det har vært litt av en jobb å komme dit. Er jammen ikke lett å endre på dårlige vaner etter mange år....hehe.

 

Ha en god helg! Klem fra Buldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Ikke veid meg nå heller, men føler meg egentlig ganske slank, spesielt om morgenen..hehe. Men i dag gjorde jeg noe litt dumt. Gikk på h&m og prøvde en bukse i størrelse 27 i livet, som jeg har brukt før og jeg har en bukse i den størrelsen som jeg går med nå. Den buksa jeg har i 27 passer nå, men den passa ikke i jula, så jeg må ha gått ned litt i det minste. Men buksa på H&M passa ikke i det hele tatt, den var sikkert 2 nr for liten, var ikke snakk om å få den igjen om jeg så hadde lagt meg ned og dratt den i fra hverandre. Dette kan da bety flere ting, at jeg fortsatt har noe ekstravekt, bare at jeg ikke ser det så godt selv... at den buksa jeg har i 27 i livet er veldig stor i størrelsen og i tillegg har utvida seg etterhvert...(men jeg har jo tørketrumla den!) eller at den buksa jeg prøvde i dag var veldig liten i størrelsen.. :) Uff, det var i alle fall litt nedtur. Skal bare glemme det! Prøvde også et skjørt i str 36 som ikke passa i det hele tatt, mens en bukse i 38 var alt for stor. Pleier å bruke 36 i bukser. Irriterende at størrelser skal være så forskjellig! Den buksa jeg har på meg akkurat nå er f.eks størrelse Large, og den er ikke spesielt stor akkurat..

 

Har spist veldig bra hele uka. Ikke noe godteri eller noe annet usunt, til og med ikke noe godterisubstitutt (fedonbar eller lignende). Masse frukt og ellers mye mat, men ikke for mye tror jeg... Trente mandag, tirsdag, måkte snø og gjorde masse husarbeid på onsdag, svømming OG styrketrening i går + gikk en times tur i sta. Fornøyd med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann alle sammen - blir alltid så godt humør av å logge meg inn og lese om korleis dere har hatt det! :- )

Eg har vore sjuk ei veke, og derfor ikkje fått telt kcal og fått noko trim. Men eg føler meg bedre no, så no er det på med pulsklokka og tenker å ta meg ein langkøyring på Spinningen i dag! :- ) Gleder meg virkelig!!

Måtte berre få starta veka med å sei ifra om at eg er her igjen, og satse på at det både motiverer og forplikter. ...

 

Lykke til alle sammen - til fredag skal det veies!!! :- )))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...