Gå til innhold

hmmmm.....


Gjest louise
 Share

Anbefalte innlegg

hei. det er utrolig viktig å lage det som en regel å skrive ned for hver gang du spiser noe. det gjør jeg og da er det mye lettere å se i løpet av dagen hvordan jeg ligger ann..... du må ikke ha så stor forskjell i inntak fra dag til dag for da vil du ikke gå ned noe særlig i vekt altså. lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med det samme problemet. Det varierer ganske mye. Grunnen har jeg kommet frem til er at jeg er glad i mager mat. Og ikke spesielt storspist. Så det er kun når jeg spiser noe "spesiellt" jeg klarer å komme opp på det antallet kalorier som er anbefalt. Ligger til vanlig på ca 1300 kcal, anbefalt for meg er ca 1700. Noen som har noen tips?? Hvordan skal jeg komme opp på 1700 kcal? Mange har sagt at jeg bare kan legge på litt mer pålegg.. Det holder ikke.. Jeg er mett og fornøyd. Hva skal jeg gjøre? Vil jo ikke akkurat kaste i meg mat, eller spise fetere mat...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når jeg gikk på grete roede kurs nå i høst slet jeg med det samme problemet,det var en annen kurs deltaker som da kom med det gode rådet,kutt ut f.eks lett yougerten og spis heller vanlig yougert. Det samme kan du gjøre med pålegget,ikke velg de magreste produktene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...