Gå til innhold

Prøver igjen


Gjest FruLyse

Anbefalte innlegg

Hei hei,

 

har vært medlem her ganske lenge, hadde en periode i sommer hvor jeg prøvde å være "sunn". Den gikk desverre i vasken der perioden der jah.

 

I samråd med legen søkte jeg meg til Ebeltoft kurcenter, bare for å finne ut at helse-vest hadde avsluttet samarbeidet med Ebeltoft, for heller å satse på eget opplegg. Men jeg sendte inn søknad til Helse Førde, for behandlingsopplegg der. Fikk returbrev i juli-06 om at de hadde motatt søknaden min, og at ventetiden var 8-12 mnd. Lille julaften, fikk jeg brevet jeg hadde venta på, der stod det: Det er avsatt fra 28.februar til 14 mars tid til vurderingsopphold ved Røde Kors Haugland Rehabiliteringssenter i Flekke i Sogn Og Fjordane. :)

 

Nå etter jul, fant jeg ut at jeg ville prøve å gjøre om noen av mine "uvaner" før jeg reiste opp dit. Har skrevet menyliste 2 uker nå, der jeg lager middag de dagene jeg har dagvakt, eller har fri. Og jeg har bare handlet inn de matvarene som står på lista.

 

Når jeg starta nå etter nyttår, og frem til nå, har jeg gått ned 6 kg. Og jeg er fremdeles motivert!!

 

Har PCOS i tillegg, så jeg har nettopp starta på Metformin i tillegg til multivitaminer, og tran kapsler. Håper at jeg har noe i minus når mandagen kommer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...