Gå til innhold

Jeg får ikke tid til å spise


Gjest YummyMummy

Anbefalte innlegg

Gjest YummyMummy

Jeg er alene med barna fortiden, siden mannen min er ute å reiser.

Jeg skal ligge på 2200kcal om dagen, men de siste dagene har jeg ligget mellom 1300-1600 kcal. Jeg har rett og slett ikke tid til å lage meg mat. Lilllegutt på 3-mnd har slått seg vrang, så enten må jeg gå tur med han for å få han til å sove eller så må jeg legge meg med han. Innimellom må jeg ta meg av 3 åringen.

 

Så jeg får spist frokost, og en liten skive til mellommåltid (under lunsjen går jeg tur), og middag.

 

Hvordan klarer dere å få i dere mat? Før ville jeg bare kastet i meg noe sjokolade ol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt beste tips til deg må være å handle inn mye frukt. Det er lett å spise nå og da. Det samme med yoghurt. Men hva med å lage til små nistepakker når du lager til frokosten,slik at du har mellommåltidene dine klar? Kanskje kjøpe ferdig oppskåret brød,hvitost o.l. eller annen lettvindt mat? Du må iallfall få i deg mat, for din egen del og barnas..... Hvis ikke kommer ikke du til å fungere.....

 

Lykke til! Det går nok bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg pleier å ha med matpakke når jeg går tur, enkelt og greit (og kanskje litt kjedelig, men det overlever jeg ;-)

 

Dessuten: Har du prøvd deg på bæring? Jeg begynte å bære Knotten min i en lommeslynge da han var noen uker gammel. Nå er jeg gått over til sjal og mei tai. Det er til uvurderlig hjelp! Hvis Knotten ønsker kos og jeg vil gjøre husarbeid, sminke meg eller lignende, er det bare å knytte ham på meg, så er han kjempefornøyd. Og jeg får gjort det jeg ville....

 

Masse tips om bæreting på tettinntil.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...