Gå til innhold

Då var siste posen med ostepop vekk... Motivert no!


Gjest Ranveig
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Heilt fersk i dette "vektklubben-gamet", og lurte egentlig berre på om det er andre her som er i same situasjon som meg. Hadde vore kjekt å "halde følge" liksom...

 

Eg fødte ein nydeleg gut i september. No når det nærmar seg seks veker sidan, er det fritt fram for trening og denslags, og eg kjenner at eg begynner å bli rimelig motivert. Gjekk opp 25 sure kilo i svangerskapet. Under fødselen gjekk eg ned 10 av dei, men i dei vekene etter har eg lagt på meg igjen 5...

 

Har alltid vore litt for glad i chips og godterier (spesielt ostepop - som antyda i overskrifta), men no som eg ammar har eg ein heilt enorm apetitt, og særlig freistande er alt som er massevis av kaloriar i. Typisk.

 

Men nok er nok! Den siste ostepop'en er fortært, og eg føler meg klar. Nokon som har gode tips til korleis ein skal kome seg i gang? Ikkje heilt inne i dette kaloritellesystemet og sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med sønnen :) Siden du ammer skal du jo spise litt mer enn vanlig, men er jo bra om du spiser sundt, og et godt råd er å ikke gå for hardt igang med treningen, da har du lett for å miste melka. Det gjorde jeg, så måtte ta en pause for å få opp melkeprodusjonen igjen. Men om du spiser ofte, sundt og litt lettere treningg går masse så vil du raskt se at kiloene forsvinner, du har jo ammingen som ekstra hjelp, så dette går nok bra!

Lykke til, vi er her å støtter deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...