Gå til innhold

Nok er nok!


Gjest endeligmamma

Anbefalte innlegg

Gjest endeligmamma

Fra og med i morgen er det slutt på all sjokoladen! Da skal jeg spise det jeg skal og ikke noe utenom.

 

Har igjen en uke på kurs 1 og har så langt gått ned 6 kilo. Er fornøyd med resultatet, men ikke med innsatsen min etter jul. Har vært dårlig en uke, og da er det vanskelig å være sunn. Målet mitt for kurs 1 har hele tiden vært 7 kilo, og det synes jeg at jeg bør klare!

 

Jeg begynner rett på kurs 2 og er litt spent på hvor mye jeg klarer å gå ned da. Noen som vil dele erfaringer? Kan jeg håpe på å gå ned like mye som på kurs 1?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Jeg har gått tre kurs på rappen *(fire år siden nå) og det du kommer til å merke er at du kommer til en vekt hvor du blir stående en stund, en såkalt vektterskel. Når vet om dette bør du bruke målebånd hver uke framover nå sånn at du ser at iom vekta di ikke går ned, så krymper kroppen likevel. Man må ta tak i sånt for å holde seg motivert. Jeg tok av 14 kilo på mine tre kurs. Hadde nok tatt av mer dersom jeg ikke hadde hatt en ulykke etter kurs nr tre startet og brakk kjeven min. Fikk ikke lov å trene på en mnd og det gjorde at kroppens forbrenning gikk ned.

 

Sett deg som mål å ta av 0,5 kg i snitt pr uke, da vil et kurs til gi deg ca 4 kg nedgang, noe som er overkommelig ( dette betyr ikke at du ikke kan gå ned mer, men man får realistiske forventinger til egen kropp) Og 10 kg på to kurs er bra!

 

Lykke til endeligmamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...