Gå til innhold

Hjeelp!


Gjest Trina

Anbefalte innlegg

Jeg er så oppgitt, mister hele motivasjonen. Jeg har stått på den samme vekten i 6 uker nå, har passet kostholdet og hatt ca 14 trimpoeng i uken !!!! spiser jeg for lite? for mye? hjeeelp.

 

Jeg gikk gravidkurset under graviditeten, kjempebra!!. La på meg innenfor normalgrensen på grunn av det.

Jeg fødte en nydelig jente for nøyaktig tre mnd siden og var temmelig" fit for fight" etterpå, her skulle det ikke være noe slinger i valsen, men prøve å få en normal vekt så fort så mulig med de kunnskapene jeg hadde ervervet under kurset.

 

Mitt spørsmål er hva bør kaloriinntaket mitt være nå som jeg fullammer og har ca 12 trimpoeng i uken? jeg er 1.68 cm høy og veier 73 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare kjapt innom for å svare deg.

Det eneste jeg manglet for å regne det ut for deg var alderen din. Men er du ca 30 +/- så skal du ligge mellom meny 3 eller 4 så lenge du fullamer, dvs 1900-2200 kcal pr dag. Med en alder på 30 år så har du et energibehov på ca 2400 kcal.

 

Du finner energiforbruket ditt her, om du følger denne linken:

https://www.vektklubben.no/v3/Calculator/energi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det hjalp veldig, jeg er faktisk 37 år (føler meg som om jeg var 18 år ha,ha), men det betyr nok at jeg har spist altfor lite. Da prøver jeg å øke mengden mat denne uken og håper jeg får meg en hyggelig overraskelse, igjen TAKK.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...