Gå til innhold

altfor tung


Gjest sivma

Anbefalte innlegg

Hei. Er Ny I Vektklubben. Skulle Helst Tatt Av 50kg Men Har Som MÅl Å Komme Ned 20 FØrst. Det Er Motivasjonen Det StÅr PÅ. Veit Det GÅr An. Gikk Ned 22kg HØsten 2004 . Skal Greie Det Igjen!!! Har Dsv GÅtt Opp Igjen 8 Av Disse.veit Jeg MÅ Begynne Å GÅ Turer Men Det Er Det Å FÅ Begynt.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, og velkommen. Er forholdsvis ny her jeg og! Selv skal jeg i første omgang ned 40 kg.. men må nok ned enda mer for å komme til ei vekt som jeg kan trives med.

 

Selv begynte jeg med å legge om kosten min helt. Spise frokost, og ikke drikke brus, spise snop eller chips. Middagsoppskriftene her på GR er kjempegode, hvertfall de aller fleste! Siden 2.januar har jeg selv gått ned 7 kg. Og jeg er superfornøyd!

 

Stå på, dette klarer du kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Takk for det. bruker litt tid på å legge av uvaner jeg nå. godt å se at en ikke er alene. og få motivasjon fra andre. vi greier nok dette alle vi supre, store damer.......inntil videre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg begynt å føre opp det jeg spiser.har ikke gjort det før... men blir motivert av alle de flinke personene på disse sidene.

jeg har problemer med å komme opp i 1600 kcal, idag har jeg fått til 992 kcal. har også begynt på trim i dag litt aerobic basert , det var tungt , men guri så godt nå og kjenne at jeg har brukt meg. det skal bli deilig å ta en dusj nå og legge meg i armskroken til min kjære og virkelig kose meg. jeg er kjempefornøyd med dagen . det ble 4,9trim poeng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra sivma, men du må prøve å få i deg mere mat med alle de trimpoengene. Men det ver du sikkert fra før av. :P

Så flink du har vært fru Lyse. Kjempe artig å lese om anfre som får det til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gemini68

Heisan!

Har de siste årene gått ned 40 kg, og skal ned 30 til. Går sakte men sikkert nedover (ca 0,5-1 kg pr uke). Dette tar tid, men det har jo tatt noen år å legge på seg så mye også.... Prøver å sette meg kortsiktige mål som jeg har mulighet til å nå som at til vinterferien skal jeg ta av 3 kg til (under 100 Jippi!!) Har kuttet ut sjokolade og chips (tar 20 g cashewnøtter pr dag) Trener 4 dager i uka og prøver å spise mye grønnsaker. Sliter med søtsug og salthunger, men synes en kopp kakao (confecta) om kvelden hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tar krom tabletter mot søtsug det hjelper. Både på søthungeren og røyksuget=). Du må da bare være kjempeflink -40kg helt toppers=)beundringsverdig. jeg skal tilsammen prøve å gå ned 50,men har satt meg et mål med -10 til påske først også -10 tiltil sommeren. da er jeg ihvertfall nede på 90 tallet og det har jeg ikke vært på en stund. Jeg har ikke helt fått i gang treningen enda men har gitt meg med på trim som er for oss kommuneansatte der jeg jobber. det var aerobic,stepp,styrke og uttøying...hardt men dog så godt.når jeg har lyst på sjokolade nå så sørger jeg for å ha kokesjokolade i skapet også under jeg meg 2-4 biter til en kaffekopp og en røyk=)

jobber meg sakte men sikkert framover for å legge on matstilen. synes det er vanskeligest og få til alle måltidene om dagen,men har begynt å få til vanndrikkinga. nå har jeg ikke drukket tab xtra på 2 dager. så nå gjenstår helgen , har bestemt megfor å kjøpe cashew-nøtter og gulrot og kesamdipp så får vi se .....

lykke til til deg . er du med i noe av veieklubbene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe bra sivma' date=' men du må prøve å få i deg mere mat med alle de trimpoengene. Men det ver du sikkert fra før av. :P

Så flink du har vært fru Lyse. Kjempe artig å lese om anfre som får det til:)[/quote']

 

 

 

jo jeg veit vel egentlig det men træler med å få til nok måltider=)men det vil vel komme sakte men sikkert. Leser innlegga til alle dere andre som bare er så KJEMPEFLINKE!!! OG DA FÅR JEG MOTIVASJON ,ser faktisk at en ikke lenger er alene om disse kiloa=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gemini68

Så flott Sivma! Det er bra jobba. Kjekt når en går nedover!

Har brukt flere år på å gå ned disse kiloa (har gått både oppover og nedover, i perioder veldig mye opp....) Begynte også på kommunetrim for ett års tid siden og det har gitt mersmak på trening. Fikk beskjed i november at jeg har fått høyt blodsukker og diabetes så nå har jeg ikke så mye valg akkurat...

 

Men: var på salg og fikk tak i noen kjempeflotte høye støvletter. Slike jeg ikke har klart å få glidelåsen igjen på før. Det gir inspirasjon det!

 

Takk for tipset om kromtabletter. Kjøpte en stor boks på lørdag så nå håper jeg at søtsuget forsvinner. God ide å slutte med lettbrus. Har hørt at det gir søtsug, så må vel kanskje gi opp lett solo'en min... Er ikke med på noen klubb, men det hadde kanskje vært en god ide.

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...