Gå til innhold

hjelp


Gjest litago
 Share

Anbefalte innlegg

har ikke gått ned noen ting i vekt,men bare i centimeter.

Har kjønt at jeg tydeligvis har spist for lite..skal vist spise så mye som 1900 kcl

men jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare det. Kommer bare opp i ca 14ookcl

synes det er rart jeg skal spise såpass men det er jo tydelig at kroppen min har gått på sparebluss.

Jeg prøver nå å planlegge måltidene, men jeg klarer ikke å fylle inn så mange kalorier, uff vanskelig dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nøtter, litt tørka frukt (vet GR sier nei-mat til det, men tørka aprikoser igjen er anbefalt av Fedon fordi de har lav GI fremfor annen tørka frukt). Da har 75g aprikoser (10-11) en 185kcal ca.

 

Smoothie i forskjellige varianter er godt også.

 

Får du noe fett i deg da? Kan stoppe opp av det også.... 1 ss olivenolje over maten feks er 100kcal det også,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dobbelice

Er det jeg eller du som er dum her? Unnskyld uttrykket! Men jeg trodde det var å gå inn i cm som var poenget. Det nytter ikke si at en har tatt av 5 kg når det ikke viser vettu. Viss du trener en del eller i det minste har begynt å trene litt, så er det kun det at muskler veier mer enn fett, og da stopper vekta litt opp akkurat i startfasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

jeg er også på 1900 kcal.(meny 3)

 

Følger slavisk meny 3, men har middag på meny 2. Det betyr egentlig at jeg da skal spise 1800 kcal inkl. kosemeny.

 

Veier alt (kjedelig, ja, men det blir rutine), og nå på kurs 2 flinkere til å registrere alt jeg spiser på nettet. Det viser seg at jeg faktisk ligger på 1700-1800 kcal, og har per uke gått ned alt fra 100 gr til 700 gr...

 

Velger bla det pålegget jeg liker best - veier det, og da får jeg i meg nok mat:)

Spiser rekesalat og får samtidig et hjerte for det riktige fettet...

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi ikke blitt overvektige nettop fordi vi har spist for mye??

Burde det egentlig være noe problem å spise nok???

Mitt problem har i alle fall vært at jeg har spist for mye mat, enten den var sunn eller usunn. Til tross for mye trening flere dager i uken, gikk vekten gjevnt og trutt oppover. Til slutt var jeg 140 kg, og sikkert et vandrende hjerteinfakt. Nå hviler vekten på 100 kg, men til mitt forsvar er jeg gravid i 9 mnd, og bør strengt tatt ikke gå for mye ned i vekt før jeg har født. Jeg har deltatt på ett Grete Roede kurs, og lærte utrolig mye om mat og mender der. Nå er det behagelig å vite at jeg spiser riktige mengder og jeg koser meg med maten, enten det er JA mat, LITT mat eller NEI mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...