Gå til innhold

Hva gjør man når man ikke kan trene?


Gjest Skogsnipa

Anbefalte innlegg

Gjest Skogsnipa

Har fått en sikkelig sene betennelse i armen og nakken. Må visst ta det rolig en stund. Hva gjør jeg da med kcal inntaket? Er jo fryktelig vanskelig å ikke putte i seg noe, viss jeg ikke skal gjøre noe.... Kan ikke sitte her v pc`n heller. Hadde akkurat kommet godt i gang etter å gått på en smell med jule kg... Hadde gått ned nesten tre kg av de fem jeg gikk opp i desember.... Men nå kommer de vel på igjen.

Noen gode råd?

Skogsnipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel ihvertfall gå, om det er i armen og nakken du har betennelse.Eller får du ikke lov til det heller? Spør legen din, i fjor når jeg hadde bestennelse under foten, var det ganske mye jeg kunne gjøre viste det seg når jeg snakket med lege/ fysioterapaut. Er du tilsluttet noe treningsstudio kan du jo kanskje sykle? Å trene ben, så helt uten trening trenger du kanskje ikke å bli:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Regn ut kaloribehov på nytt, uten trim. Trekk fra ønsket antall kalorier og sett sammen en ny meny for denne perioden hvor du ikke kan trimme. Om du likevel får beveget deg bittelitt - se på det som en bonus! Og hold deg til matplanen din! Motto: Ma viljestyrke av stål, når du ikke kan pumpe jern ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...