Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Her i Bodø er det et herrens uvær, så det må noen runder med skikkelig motivering for å komme meg på trening. Det blåser og regner så det holder. Men er vel egentlig bare en dårlig unnskyldning. så får se om jeg ikke kommer meg av gårde. Dere som virker som dere har trent en del og gått ned.. Spiser dere mer de dagene dere trener hardt? Eller holder dere-dere på det samme? Har ikke tenkt å skeie ut altså, jeh bare lurte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest fru luna

Jeg passer på å spise mer hvis jeg er i veldig aktivitet (600 kcal eller mer enn vanlig) - det gjorde jeg når jeg slanket meg og nå når jeg stabiliserer. Nå følger jeg stort sett sultfølelsen. Jeg lå på ca. 500 kcal underskudd når jeg slanket meg og da regnet jeg med minst ett treningspoeng for dagen.

 

Men det er lenge siden jeg har trent i studio - for tiden har jeg ikke tid med skadet mann - tiden må prioriteres anderledes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg av gårde på trening + litt gåing ute så hittil idag 5,7 poeng. vurderer veldig å gå en tur senere på moloen å "se" på uværet.Men får se. Ble sannelig sliten av treninga. De stengte 1 time tidligere enn jeg trodde, så mye jeg skulle gjøre på kortere tid. Men godt er det, for det er ikke farlig å bli sliten:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Så flink du er Rina!!! Imponert!

 

Jeg har ikke pulsklokka her just nu, men kamn fortelle at de siste tre dagene har jeg måket snø, snø og atter snø. Nå¨som våren endelig var kommet til Trøndelag!

 

Sist lørdag syklet jeg 1,8 mil med henger bakpå sykkelen. Jeg fikk den i bursdagsgave av foreldrene mine. Ønsket meg en slik, sånn at jeg ikke trenger være avhengig av bil for å levere lillegutt i barnahagen. Jeg har lovet meg selv å kun ønske meg ting i gaver, som vil være med å gi me en mer aktiv livsstil, slik som treningstøy, utetøy og sko, treningsutstyr og dippedutter... Og det virker motiverende! Søndag tok jeg med lillegutt på første tur, bare 5 km, men det var i fryktelig motvind, så det ble da trening av det også.

Mandag (på bursdagen min) syklet jeg 2,5 mil i en s..... motvind som jeg bare ikke klarer å beskrive. Jeg trådde og trådde på pedalene, men kom nesten ikke av flekken. Så 2,5 mil på en slik dag er ganske mye...

 

Nå ska jeg ut i bakkene med akebrett så det blir jo digg, skal huske å ta på pulsklokka også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,6poeng idag også;) Har vært å gått tur. Uka totalt er hele 30,6 poeng:) Kjempe fornøyd. Har aldri hatt så mange poeng på ei uke før.

Er jo kjempe flink du også froken, er kjempe tungt å sykle i motvind, så synd du ikke hadde på pulsklokka da. Jeg har blitt helt avhenig av den, så den henger på støtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

2 trimpoeng på rask tur med eldstemann idag - lengre rusletur med kunstgalleribesøk i går med to av barna - tilsammen vel 4 poeng i helgen og så langt vel 8 poeng totalt denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fordundre meg på 16,4 trimpoeng idag! Og så høyt har jeg ALDRI vært!

jeg lurer litt på om jeg teller trimpoengene riktig, for jeg ser at mange her teller gange som full pott uansett hurtighet og varighet osv.. Skal begynne å bruke pulsklokka jeg kjøpte hvis jeg bare kan venne meg til den "tvangstrøya" rundt brystet....

 

Kanskje trimpoengene mine kommer til å øke også. Har en følelse av at jeg skriver ned litt for lite.

Men å bruke pulsklokke er jo som å bruke 2 BHer. Og det er ille nok med EN, spør du meg!

Skjønner ikke hvordan jeg skal klare å bruke den, jeg....

 

Trodde man bare tok den på EN gang, deretter bare klokka, men nei. Beltet rundt brystet må på hver gang.

ikke sant...?

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei anto. AEG har ei pulsklokke som du bare kan ha på armen, men vet ikke hvordan den funker. Moder'n har kjøpt den til sønnen min, men han har ikke fått den enda. jeg fikk også litt hakaslepp når jeg så denne reima jeg måtte ha på meg, men har vendt meg til det og det kjennes som 1 BH og ikke to, for den sitter jo i høyde med BH'n. 16,4 poeng på en dag, jeg bøyer meg i støvet ante:) Du er jo bare rå, å med så mange trimpoeng skulle du helt klart ha spist mere enn du bruker å gjøre. Det er jo over 3000 forbrukte kalorier. Rått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Gøy å lese om alle disse flotte resultatene - skulle jeg fått 16 poeng en dag på gåingen min måtte jeg gått med 6 km/time (farten når barna er med) i vel 8 timer :eek:. All grunn til å være stolt av deres innsats. Husk å spise nok ellers bryter dere ned muskler og da går jo vinningen opp i spinningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk mine siste 0,7 poeng så kom meg opp i hele 7 poeng idag:) Å har begynt på mitt 8 tre. Syntes ikke det er lenge siden jeg begynte på det forrige, men sannelig ble det fullt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

I går innkasserte jeg 5,1 trimpoeng på snølek og bæring av esker med bøker til kontoret... Det var ikke måket foran jobben, så det ble et stykke å bære eskene!

 

Ble ikke helt tullete megnde trimpoeng i påsken likevel da. Fornøyd jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært flinke i påsken:)

Jeg ble syk onsdagen og det ble derfor lite trening på meg de første dagene i påsken. Fikk oss en to timers fjelltur på påskeaften med eldstemann på 5,5år. Han er som en liten fjellgeit, må bare lokke med litt sjokolade på toppen;)

Må jo forsøke å fete ham opp litt for han er altfor tynn, lurer på hvem han ligner på;)

Fikk meg en økt på ellipse i går, ca 4 poeng og i dag har jeg igjen syklet til jobb. 1,6 poeng før frokost er greit å ta med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

I påsken ble det dessverre ikke så mange turer som vi hadde håpet på, da flere av de jeg var på hytte med ble syke (inkludert meg selv de første 2-3 dagene) og været var også veldig dårlig en del av dagene. Men jeg fikk trent litt styrke på gulvet, gikk 2 turer og lekte en del ute og inne med min lille niese på 1,5 år (ble støl av det, så må jo ha vært litt forbrennende) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Har vært på Friskis og svettis, deilig men mer slitsomt i dag enn det pleier - kan kondis forsvinne så fort?? Jeg tenkte kanskje det var pga påskeferien liksom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har satt to time gange idag, da jeg har vært 13 timer på serveribgsjobb idag. har jo gått mye mer enn to timer, men setter det. Fikk da 4 poeng idag, så totalt hittil er 11 poeng. Kanskje jeg ikke skulle stte to timer, er jo en jobb, men en jobb jeg ikke har til vanlig lenger. Hva ville dere gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har satt to time gange idag' date=' da jeg har vært 13 timer på serveribgsjobb idag. har jo gått mye mer enn to timer, men setter det. Fikk da 4 poeng idag, så totalt hittil er 11 poeng. Kanskje jeg ikke skulle stte to timer, er jo en jobb, men en jobb jeg ikke har til vanlig lenger. Hva ville dere gjort?[/quote']

Jeg ville registrert det siden dette er aktivitet som er utenom hverdagsaktivitet og som du sikker tikke har regnet med i kaloriregnskapet ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedigjen, kondis forsvinner ikke så fort men kanskje du hadde en dårlig dag?

 

Det ble 4,4 poeng på meg i går på sykling til og fra jobb.

I dag har jeg syklet igjen og 1,6 poeng er i boks før kl.07.30:)

Skal sykle hjemn igjen også og så håper jeg å få med meg spinn intervall i kveld og en økt med styrke etterpå. Da blir det masse poeng da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

I dag dro jeg på noe jeg trodde var en vanlig friskis og svettis time, men det viste seg at det var to damer fra hovedorganisasjonen i Oslo som skulle holde timen og de var ute etter å rekruttere nye instruktører. De sa at de som ville kunne bli igjen etter timen for å høre mer om det. Men så var dette i en annen friskis-forening enn den jeg egentlig tilhører så jeg lot være å bli igjen, selv om jeg egentlig kanskje hadde lyst. Så kom lederen for "min" friskis-forening og spurte meg om jeg hadde lyst til å bli igjen, for jeg kunne jo bli instruktør i foreningen der vi hører til! Og det var veldig spennende, vi ble testet litt med kondisjon, smidighet og styrke og om vi var gode på rytme og sånt. Og så får jeg høre om en ukes tid om jeg blir plukket ut for å dra på kurs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...