Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Hvor er det dere bor hen med all snøen?? Her er det knallvær' date=' varmt og sol. Er akkurat ferdig med en veldig sein frokost, sitter og funderer på hva jeg skal gjøre i dag. Samboeren min er opptatt med diverse frem til middag i kveld og ingen andre jeg kjenner er hjemme. HELT ALENE!! :) Sykle? Jogge? Tur i skogen?[/quote']

 

Jeg for min del bor helt nord i Nordland og her er det så masse snø enda at skiløperne koser seg masse i skiløypene..(blir sikkert å kose seg der til langt uti mai engang...)

 

Men... vi står han a" og håper det blir årntli vår her også til slutt!!!

 

Surt og kaldt er det med 3-4 varmegrader,sur vind og ingen sol og nattefrost men til gjengjeld er det jo lyst til langt på kveld,ikke lenge før det er lyst hele natta...

 

Vi håper på en knall sommer da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Velkommen til tråden makrell:)

4,2 trimpoeng idag så har hittil kommet opp i ca 21 denne uka. :) Jeg bor i Bodø å her var det snø i morrges men ikke nå. Jippi. VIL ha vår, sommer, sol og varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Da ble det en god skogstur på en drøy time og deretter kjørte sambo oss til kjøpesenteret hvor jeg pakka barnevogna full (stakkars lillegutt) og gikk hjem, og hjemturen tok 1t 20 min. Totalt 1458 kcal og 7,3 trimpoeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det en god skogstur på en drøy time og deretter kjørte sambo oss til kjøpesenteret hvor jeg pakka barnevogna full (stakkars lillegutt) og gikk hjem' date=' og hjemturen tok 1t 20 min. Totalt 1458 kcal og 7,3 trimpoeng :)[/quote']

 

WOW!!!

Jeg er dødsimponert.

Du er så flink, frøken, det er virkelig inspirerende.

 

Jeg har travet rundt på kjøpesenteret idag med moren min - men skrittelleren sier ca 6000 skritt for den, og ca 270 kcal. Noe så drepende... haha.

 

Imorgen skal jeg trene igjen.

Ikke sikker på hva, men jeg liggger ihvertfall an til å slå ukesrekorden min nok en gang, og det er jeg veldig fornøyd med :-)

har 14.3 trimpoeng hittil denne uka, før jeg regner med morgendagens et eller annet. Skal ihvertfall gjøre noe så jeg får testet den nye pulsklokka mi. Kanskje jeg skal danse :-)

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei makrell. Du er jo kjempe flink. Jeg skal i utgangspunktet ligge på meny 3, men da bare 10 poeng i uka. Så skulle sikkert ligge på noe enda høyere. Men jeg sliter med å få i meg nok, så ligger vel på meny 2 egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

I desperasjon over regn ute og en foreløpig alt for stillesittende dag inne satte jeg på litt gla'musikk og spratt rundt med pulsklokke. Ble bare 1 poeng, men jeg ender på totalt 20,2 denne uka og er fornøyd. Driver og lager en deilig middag nå og skal på kino etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ingen dansing idag, men det ble en runde med knallharde magesug og crunches, og to sett med armøvelser med vekter + en rolig søndagstur i regnet.

 

Det ga meg 15 og noen poeng denne uka, og det er rekord :)

Så det er jeg strålende fornøyd med.

 

Ha en super uke alle sammen.

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Jeg får plutselig fler poeng for forskjellige aktiviteter nå enn jeg gjorde forrige uke.. Har ikke endret vekt. Hvorfor?? Stor forskjell også. Men nå passer den aktiviteten jeg legger inn bedre til det pulsklokka viser for samme aktivitet så det passer jo i grunn veldig bra! Friskis i dag, 3,2 poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,7 poeng idag, minst. har nok ikke ført opp alt, men spiller ingen rolle. 4,7 er det offisiele tallet idag:) Må bare si det engang til: VI ER SÅ FLINKE ALLE SAMMEN:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er imponert froeken.

Det ble den lange runden hjem fra jobb i går etter å ha vært på jobb i over 12 timer. Med 15 grader ute og nesten sol så klarte jeg ikke å la være;) 5 poeng totalt i går på 26 km sykling.

I dag var det igjen plaskregn og 10 grader. Kan vel ikke klage når temperaturen er 10 grader, selv om jeg er våt til skinnet når jeg kommer på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det søndag og jeg har samlet 29' date='4 trimpoeng denne uka!!!

 

Jeg spør igjen,hvilken meny ligger dere på med så mange trimpoeng?

 

-makrell[/quote']

 

Det kommer an på høyde - vekt - alder - type arbeid (hverdagsaktivitet) og altså trimpoeng...

 

Hvis du er 165, 30 år, jobber på kontor og veier 70 kg, skal du - med 30 trimpoeng i uka - ligge på ca 1800-1900 kcal for å gå ned i vekt.

 

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på høyde - vekt - alder - type arbeid (hverdagsaktivitet) og altså trimpoeng...

 

Hvis du er 165' date=' 30 år, jobber på kontor og veier 70 kg, skal du - med 30 trimpoeng i uka - ligge på ca 1800-1900 kcal for å gå ned i vekt.

 

 

anto[/quote']

 

Takk for svar... Jeg er 170 lang,veier 85 kilo,har normal hverdagsaktivitet(løper etter tre unger og gjør mye husarbeid,er hjemme da,har ingen jobb)

 

Jeg ligger på 1600-1800 kcal...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10,4 poeng idag, Helt sykt, men kjempe bra. Var først på trening i dag, syklet en tur. Og i ettermiddag har jeg vært på badeland. Svømt i litt over en time, og gått opp og ned. Så tror jeg kan ta fri imorgen med god samvittighet:) Har ca 15 poeng allerede denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10' date='4 poeng idag, Helt sykt, men kjempe bra. Var først på trening i dag, syklet en tur. Og i ettermiddag har jeg vært på badeland. Svømt i litt over en time, og gått opp og ned. Så tror jeg kan ta fri imorgen med god samvittighet:) Har ca 15 poeng allerede denne uka.[/quote']

 

 

Du kan nok ta deg fri i morgen. uten tvil.

Så flink du er.

Har bare 1,6 trimpoeng i dag, men 4,9 i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei frkR,:) For å si det sånn så kommer det ikke til å bli vanelig med så mange poeng pr dag. Er skikkelig stiv i hele kroppen idag, så ble nok litt mye igår. Vurderer å mjuke opp litt med pilates ell noe sånn så jeg for tøyd på disse muskal mine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna
Jeg skal til Norge i helge - håper på fjellturer til tross for at værmeldingen melder om drittvær. Drar idag og blir uten internett tilgang i helgen som blir litt lengre enn vanlig (kommer hjem tirsdag). Ha en flott helg alle seplesankere!

 

Velkommen til Norge fru Luna.:) høres slitsomt ut å reise så langt på få dager. Hvis jeg forsto rett da' date=' med hensyn til hvor mange dager du skal være.[/quote']

 

For en trebarnsmor i full jobb++ er dette rene ferien - for meg er det aldri slitsomt å reise alene - jeg nyter det - ser på film, hviler/tenker, leser bøker eller aviser, hører på ipod - slikt som jeg ellers har liten tid til. Selv når vi drar hele familien (reiser endel) nyter vi lange reiser - selv når vi hadde tre barn under 4 år.

 

Så sneen og tok litt bilder - Gulfjellet var helt hvitt. Fikk en flott fjelltur på Natlandsfjellet/Ulriken før festen lørdagen - været var nydelig - ellers handleturer og gallerirunder - mye flott for tiden i Bergen - elsket utstillingen oppe i Allegaten og Egeberg sine orkideer - fikk snakket litt med henne. Også litt turer med foreldrene mine sin engelske setter som er en supersprek hund. Har ikke regnet poeng man var i aktivitet hele tiden.

 

masse eplesanking her inne - flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde eg meg ei skikkelig økt.

Eg gikk på jobb, og etter jobb var eg på trening. Med 45 min elipsemaskin og 40 min styrke.

Tilsammen 7,3 trimpoeng. Trur eg skal være litt stolt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...