Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest Nedigjen

Har fått min "høyeste trimpoeng-sum på en dag" i dag! Har vært i svømmehallen, og hadde egentlig ikke tenkt til å gjøre noe "fornuftig"... men så kom jeg så godt i gang med svømminga at jeg svømte i ett strekk i 3 kvarter! Etter på spurte en venninne meg om vi skulle gå en tur, så det ble 1 times rolig rusletur. Etter det dro jeg på friskis og svettis trening som viste seg å bli hardere enn jeg hadde forventet, med en gjeste-trener og en skikkelig kondis-program. Pulsklokka viste 600 kcal forbrent der. Så var jeg på middagsbesøk og fikk litt vin der, så det førte til at jeg gikk hjem igjen (med pulsklokke på) og det ble 250 kcal forbrent der også. Til sammen har jeg over 7 poeng, dvs et helt eple på EN dag :) (nå er det jo flere her som har hatt det, men altså første gang for meg i dag!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Har hittil denne uka 19 poeng, men skal på en rundvaskejobb nå, har satt på pulsklokka og kommer til å trekke fra 100 pr time. Resten blir trimpoeng. Er spent på hvor mange det blir. Ha en fin dag alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått min "høyeste trimpoeng-sum på en dag" i dag! Har vært i svømmehallen' date=' og hadde egentlig ikke tenkt til å gjøre noe "fornuftig"... men så kom jeg så godt i gang med svømminga at jeg svømte i ett strekk i 3 kvarter! Etter på spurte en venninne meg om vi skulle gå en tur, så det ble 1 times rolig rusletur. Etter det dro jeg på friskis og svettis trening som viste seg å bli hardere enn jeg hadde forventet, med en gjeste-trener og en skikkelig kondis-program. Pulsklokka viste 600 kcal forbrent der. Så var jeg på middagsbesøk og fikk litt vin der, så det førte til at jeg gikk hjem igjen (med pulsklokke på) og det ble 250 kcal forbrent der også. Til sammen har jeg over 7 poeng, dvs et helt eple på EN dag :) (nå er det jo flere her som har hatt det, men altså første gang for meg i dag!) :)[/quote']

 

Det gir en så deilig følelse og ha hatt en sånn aktiv dag!!!! Stns du er kjempeflink!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 trimpoeng idag på rundvask. helt greit. Så hittil er det 25. Tenkte meg en tur på trening i morra også skal jeg å vaske mer imorgen. Så kommer nok over mine 28 poeng denne uka:)

å, atter engang kjære damer:VI ER SÅ FLINKE:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag klarte eg 6,3 trimpoeng og har dermed klart å få et heilt epletre på rundt en mnd. (Då hadde eg en pause i påska, då registrerte eg ikkje noko.

 

Denne veka har eg komt opp i 23 trimpoeng. Så om eg er flink å ha meg en spasertur i morgen, kan nok eg klare 25 trimpoeng denne uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Har gått skogstur i dag, pulsklokka viste over 800 kalorier forbrent :) Jeg ender på 22,5 poeng totalt denne uka, til tross for at jeg føler at jeg ikke har hatt tid til å trene (begynte i ny jobb på mandag). Men helga har vært veldig aktiv, med nesten 16 poeng på bare tre dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6,8 poeng på rundvask i ettermiddag, denne gangen stoppet jeg klokka hver gang vi hadde pause så har ikke trekt fra noe. Så dagens resultat er 11 poeng. Og ukas vlir da ca 36.. NY rekord og kommer nok ikke til å belage meg på så mange poeng hver uke. Er rimelig sliten nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

7,7 trimpoeng totalt denne uken - på trapper og til og fra turer. Vi hadde fødselsdager i helgen så det ble ingen tid til ekstra trimming - men mye morro istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

4,2 poeng i dag. Bruker pulsklokka nå, og ser at jeg egentlig forbrenner mer i mange tilfeller enn det GR-kalkulatoren tilsier. Har gått en tur + vært på friskistrening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 trimpoeng forrige uke! Ny rekord på meg igjen :)

Idag har jeg innkassert 4 trimpoeng på ganske hardt hagearbeide, og det er bra, for jeg hoppet over sats igår og reiste hjem.

 

:-) Jeg er snart ferdig med mitt trimpoentre #2, og hagen blomstrer.

 

anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

6 trimpoeng i dag. gikk med barnevogn til middagsselskap 40 min tur/retur og syklet 17,6 km etterpå :)

 

Snart fylt opp epletre nr 5 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Tok et skikkelig tak her hjemme idag og har vasket omtrent alle rom i huset, vinduer og ALT i tillegg ryddet og kjøpt inn nye blomster osv. Har omtrent ikke satt meg ned siden jeg sto opp :) I tillegg vært på friskis-trening og svetta godt der. Men har ikke brukt pulsklokken i dag, så aner ikke nøyaktig hva jeg har forbrent. Jeg gir meg selv 3 poeng, kunne sikkert vært mer også, men det får så være :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gikk eg på jobb, i tillegg til å ta 50 min på elipsemaskin og 30 min styrketrening. Tilsammen 6,3 trimpoeng.

Denne uka har eg kommet opp i 15,3 trimpoeng. Så eg er på full fart mot vekemålet på 25 trimpoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Sakte men sikkert har jeg sanket 10 epler på 9. treet. Nydelig vær er meldt til helgen og det er ingen konserter eller fodselsdager som skal planlegges - så her skal det bli mye uteliv med familien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Elipsetrening på senteret og litt gåing - 3,6 trimpoeng idag - godt for det var taco til middag go jeg var ute med kollegaer og spiste thai mat i lunsjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så flinke alle sammen:) Har ca 10 pong hittil denne uka. Men skriver nok opp litt på gange idag, da jeg skal å servere i 4 konfirmasjoner. Ha en fin dag alle dere flinke damer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...