Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Hadde meg ein liten joggetur i går før konfirmasjon.

Så resultatet fra uka som gikk var 28,5 trimpoeng.

Så eg er ganske fornøgd med innsatsen på det området

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell

...samlet jeg 25,1 trimpoeng... Har gått ned i antall etter jeg begynte å bruke pulsklokke. Pulsklokka viser mindre antall forbrente kalorier enn GR sine tabeller ved samme aktivitet og samme lengde. Så jeg har jo gått rundt og trodd at jeg har trimmet mye mer enn det jeg har.... Litt dumt ,menmen, det blir jo riktigere nå da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...samlet jeg 25' date='1 trimpoeng... Har gått ned i antall etter jeg begynte å bruke pulsklokke. Pulsklokka viser mindre antall forbrente kalorier enn GR sine tabeller ved samme aktivitet og samme lengde. Så jeg har jo gått rundt og trodd at jeg har trimmet mye mer enn det jeg har.... Litt dumt ,menmen, det blir jo riktigere nå da...[/quote']

 

Jeg fikk motsatt resultat da jeg begynte å bruke pulsklokken, sikkert fordi jeg trener veldig intensivt med høy puls. Men nå når vekten har gått ned så må jeg trene mye mer for å oppnå samme antall trimpoeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

8.5 trimpoeng denne uken - hatt litt lite tid til trening - merker at tre aktive barn kombinert med kneskaden til Herr Luna virkelig har innvirkning på min tid til trening. Sannsynlig må han opereres i begynnelsen av sommeren for å fikse det avrevete korsbåndet - resten av skaden lar de gro seg til selv (avrevet sideleddbånd, meniskskade og beinskade). Han er til opptrening to ganger i uken for å styrke kneet, så vi krysser fingrene for at smertene blir mindre og stabiliteten større med trening og operasjon.

 

Jeg skulle gjerne kommet opp i 2 trimpoeng per dag - men det er umulig nå - tre eller 4 som endel av dere oppnår [fabelaktig] krever for mye tid med min vekt uansett når jeg jobber (får lite for innsatsen når en veier rundt 60 kg :) ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hehe, dere damer er herlige!!!

 

I dag sykla jeg til og fra jobb med lillegutt i henger bak. 2,5 trimpoeng.

 

Sliter fortsatt med forkjølelse så jeg har ikke så høye ambisjoner om dagen... Ellers har jeg jo vært storkjeftet og skal sykle til hytta vår 11 mil unna fredagen i pinsehelga og DET skal bli litt av en styrkeprøve!!! Håper jeg får trent mer før da, men ikke så godt å sykle når det river ihalsen og brystet når man puster og svelger unna....

 

Ha en fin og aktiv kveld!!

 

klem fra frøken som lett får trimpoeng fordi hun fortsatt er tjukk :) hehe huff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte flire litt froken, men har tar vi med alle fordeler og ikke bakdeler.:) Har fått 3,3 poeng idag. Håper på flere imorgen. Du er jammen med stor i munnen din froken...Men lykke til, skal heie på deg i tankene jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Hadde en skikkelig stressende dag på jobb, hvor det føltes som om jeg løp rundt hele dagen uten om i lunchpausa. I tillegg måtte jeg samarbeide med en mildt sagt vanskelig partner som av en eller annen grunn at det fått det for seg at alt hun gjorde var riktig, alt jeg gjorde var feil og hu stolte ikke på at jeg kunne klare å gjøre ting på egenhånd, så da sto hun og så på at jeg gjorde mitt mens hun maste om hvor dårlig tid hun hadde.... mest lyst til å legge meg under dyna når jeg kom hjem og forbanne hele verden, men jeg dro på trening og det var DIGG. Er et par sanger under treninga hvor vi skal bokse og liksom være sinna - gjett hvem jeg lata som jeg boksa til :) Ble noen poeng også, og nå koser jeg meg med kveldsmaten min og tekoppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna
....hu stolte ikke på at jeg kunne klare å gjøre ting på egenhånd' date=' så da sto hun og så på at jeg gjorde mitt mens hun maste om hvor dårlig tid hun hadde.... mest lyst til å legge meg under dyna når jeg kom hjem og forbanne hele verden, men jeg dro på trening og det var DIGG. Er et par sanger under treninga hvor vi skal bokse og liksom være sinna - gjett hvem jeg lata som jeg boksa til :) [/quote']

 

Hvilket Come Back! - herlig :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet jenter. Ett trimpoeng er mye mer enn ingen poeng så stå på videre uansett vektklasse;)

Det ble 70 min på ellipsemaskin i går + litt styrke. Totalt 4,2 poeng.

I dag har jeg syklet til jobb og innkassert 1,5 poeng før frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hei igjen!

 

I dag har jeg syklet til og fra jobb, det er ikke mer enn 6 km tilsammen, men det er nok når man er forkjøla. Det ble knappe 2 trimpoeng i dag også!

 

I morgen får jeg skikkelig brynet meg for da skal jeg først levere lillegutt i barnehagen med sykkel og tilhenger (4 km) så sykle til byen (4 km) parkere sykkelen og gå på en steinhard tur i marka med elevene mine (11 km) før jeg skal sykle inn til byen (1,5 km) streike litt og så sykle opp til min mors jobb (5 km) se på brudebuketter med en venninne før jeg sykler hjem i nesten bare motbakker (8km). Så dersom jeg lander med under 10 trimpoeng i morgen så må det være noe galt med pulsklokka mi!!!

 

Dere er flinke, jeg skal passe på at jeg klarer å følge opp storkjeften min og trene meg opp til de 11 milene. Takker jaggu for all støtte rina! Den trenger jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går hadde eg en tur på treningssenteret. med Aerobic, styrke og elipsemaskin. Tilsammen 5 trimpoeng. I dag gikk eg til jobb og hadde meg en halv time på elipsemaskin. Tilsammen 4 trimpoeng.

Er kjempefornøgd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Var både i svømmehallen og på friskis-trening i går. 4,2 poeng til sammen :) I svømmehallen hadde jeg et lite hemmelig race med en gjeng eldre damer, jeg konkurrerete (med meg selv) om å klare 2 eller 3 lengder i løpet av tiden de brukte på 1 lengde. Lurer på om de tenkte at jeg hadde dårlig tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5,5 poeng idag:) Så er godt fornøyd med det...Har gått helt surr i antall trær jeg har fylt opp, da jeg satte ny startdato 1.jan. iår. Men har begynt på mitt 5 siden da, og tror med den gamle datoen ville det ha vært tre nr 9 el 10. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
5' date='5 poeng idag:) Så er godt fornøyd med det...Har gått helt surr i antall trær jeg har fylt opp, da jeg satte ny startdato 1.jan. iår. Men har begynt på mitt 5 siden da, og tror med den gamle datoen ville det ha vært tre nr 9 el 10. :)[/quote']

Da ligger vi ganske like for jeg begynte i går på mitt 6. tre og det er siden 4. desember :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21' date='5 trimpoeng i dag! Jeg gjennomførte slik planlagt i går i snø, sludd og regn!!!

 

Jippi!!![/quote']

 

Utrolig bra jobbet da.

 

5 timer på golfbanen gav 6,9 poeng i går.

I dag har jeg syklet til jobb, i fint vintervær;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...