Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Dere er kjempe flinke jenter:)

Ikke noe trening på meg, har hatt så store smerter at det kunne jeg bare glemme. bedre i dag, men skal på jobb idag, så blir lite trening idag også. Så kommer vel ut på ca 9 poeng denne uka. Altfor dårlig men det er det jeg har fått til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok eg med ungane på tur. Vi gikk et lite stykke.

Resultatet denne uka er over 30 trimpoeng.

 

Er stadig imponert over kor flinke alle her er. Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell

Jeg har redusert litt på trimmen fordi det ble for mange brente kcal i forhold til inntak så denne uka landa jeg på 23,4 trimpoeng...

 

Veldig fornøyd med det...

 

Så får vi se om det vises på vekta!!

 

-makrell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

9 trimpoeng totalt forrige uke og mangler nå bare 2 epler på å fylle opp det 9. treet. Været er nydelig her så det er en fornøyelse å gå turer ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Null trimpoeng i dag, været er pisse dårlig og jeg kjenner det på humøret. Tar sikte på en spasertur med lillegutt i morgo, så da blir det sikkert et poeng eller to :)

 

Flinke er dere alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Dro på dobbel friskis-time i går, dvs nesten 2 timer trening til sammen. Er temmelig mør i beina i dag, men det kjennes jo litt godt også :) 5 poeng ble det i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest makrell

Ja vi er INNMARI flinke... Jeg kjenner jo at ettervert som vekta går ned og formen blir bedre er det jo et "must" å trene...

Men nå skal jeg ha en bukplastikk på torsdag så da blir det vel ingen trening på meg på en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra jobbet jenter.

Fikk meg en økt med styrke + ellipse i går kveld og medregnet en times golftrening tidligere på dagen så endte jg på 6,8 poeng i går.

Har syklet til jobb i dag også og sitter nå og nyter frokosten på jobb.

 

Ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Dere er utrolig flinke alle sammen! Selv er jeg satt ut av spill med et barn med farang her i huset, lurer på om jeg brygger på det selv i dag, men jeg er uansett motivert for sunt og godt kosthold og skal trimme straks det lar seg gjøre!

 

Lykke til med bukplastikk makrell. Vil gjerne høre hvordan det går!

 

klem fra frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Ble bare 6.9 poeng denne uken og 9. eplet blinker på 9. epletreet - 17. mai ble feiret med stor festivitas i helgen og da ble det ikke tid til annet enn pynting av hus og familien, bløtekakepynting, middagslaging, festing i to dager til ende og rusletur i 17. mai prosesjonen :) Deilig helg. Skal til Norge til helgen og da skal det bli fjellturer og mye annet gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

I dag har jeg gått/jogget i til sammen 45 minutter + vært på to friskis og svettis treninger etterhverandre. Det ble nesten et helt eple til sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...