Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Sykling til og fra jobb i går + vel en times styrketrening i går kveld gav totalt 5,7 poeng.

Har syklet til jobb i dag også. Har over 18 poeng så langt denne uken. Bra det siden vi reiser på båttur i helgen og da blir det ikke mye anledning til trening, bare masse aktiviteter med barna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest Nedigjen

Jeg er bortreist for tiden, men har klart å klemme inn litt trim (nå som jeg er frisk igjen!) I går gikk vi lang tur og i dag har jeg jogget/gått + trent litt friskis-trening for meg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklet til jobb i dag også. Håper jeg kommer meg ut og får tatt en omvei hjemigjen. I kveld er det golftrening igjen og forhåpentligvis får jeg også spilt noen hull.

Det er nydelig vær i Bergen i dag, håper fru Luna koser seg på byfjellene;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Stbs: takket være deg kjempet jeg meg opp Stoltzekleiven i går! Jeg var på besøk i Bergen hele helgen og frem til i går, så skulle vi gå en tur før toget mitt gikk. Jeg spurte min mor "hvor er Stoltzekleiven?" fordi jeg leste her på vektklubben noe du skrev om det. Og så endte vi opp der da, og svetten silte! Vi gikk etterpå bort til Fløyen og så ned derfra og akkurat når vi kom ned igjen kom uværet :)

 

I dag har jeg vært på friskis-trening. Siste innetrening for denne sesongen, starter utendørs på mandag. Så langt 17,5 poeng denne uka! Jobber i helga, men må vel få til noen poeng til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stbs: takket være deg kjempet jeg meg opp Stoltzekleiven i går! Jeg var på besøk i Bergen hele helgen og frem til i går' date=' så skulle vi gå en tur før toget mitt gikk. Jeg spurte min mor "hvor er Stoltzekleiven?" fordi jeg leste her på vektklubben noe du skrev om det. Og så endte vi opp der da, og svetten silte! Vi gikk etterpå bort til Fløyen og så ned derfra og akkurat når vi kom ned igjen kom uværet :)

 

I dag har jeg vært på friskis-trening. Siste innetrening for denne sesongen, starter utendørs på mandag. Så langt 17,5 poeng denne uka! Jobber i helga, men må vel få til noen poeng til![/quote']

 

Herlig Nedigjen;) Det var samme turen som jeg tok i høst da jeg var med i løpet. Hadde masse gangsperre etter å ha gått nedigjen fra Fløyen. Var ikke utsikten nydelig fra toppen av Sandviksfjellet?

 

Jeg har syklet til og fra jobb i dag, 3,6 poeng totalt i dag, og 20 så langt denne uken. Vi drar på båttur i helgen men skal ha med både sykler og golfsett så noen poeng blir det vel i løpet av helgen selv om det ikek blir knallhard kondistrening.

Skal bli deilig å ha masse tid med guttene:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr syklet til jobb i dag også.

Helgen var fantastisk. Var i aktivitet med ungene fra tidlig morgen. Lørdag gikk jeg på golfbanen allerede kl.08.45. Var ute i to timer og spilte før jeg gikk tilbake og lot mannen få spille. Tok ungene med til butikken og kjøpte is og senere på dagen ble det 9 hull og nye to timer på golfbanen med eldstegutten. Var også ute og rodde masse med guttene og lekte masse. I går var det mer golftrening og turgåing. Endte på over 30 poeng i uken som gikk også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er dere ale sammen?

Syklet den lange veien hjem i går. På kvelden la jeg 12 l vann i sekken og la ut på en liten fjelltur. Eldstemann skal sove under åpen himmel i natt med bhg og da trengte de en fjellgeit til å bære opp vann;)

Ble 8 poeng totalt i går.

I dag har jeg først levert i bhg og deretter syklet til jobb. 9,7 poeng så langt denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Jeg er her , glemmer bare å skrive noe! Foreløpig denne uken har det bare blitt en liten joggetur, i går. Satser på å trene i kveld. Ellers mye program for tiden, må trykke inn litt trening der det går!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Tilbake fra Norge - deilig tur med mye gåing - i fjell og i by - skrev ikke noe men vekten er stabil til tross for mye selskapeligheter og deilig mat - men det ville nok gitt endel epler om jeg adderte det alt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Jeg har fått nytt tre! :) 5. treet nå. Denne uka har jeg foreløpig 6,4 poeng, men skal ut og gå en tur i kveld også. Mye jobbing for tida, og jeg merker at jeg må slappe av litt med roligere trening en periode så det ikke blir for mye for kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre fra dere;)

Jegt var på golfbanen og spilte i fem timer i går. 6,9 poeng totalt og 19 poeng så langt denne uken. I dag skal eldstegutten på skolen for første gang så det blir ingen sykling til jobb, kanskje jeg skal ta treningsfri i dag og bare nyte solen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna
Jeg var på golfbanen og spilte i fem timer i går. 6' date='9 poeng totalt [/quote']

 

Målte du med pulsklokke? Trakk du fra for vanlig aktivitet i 5 timer (uten golfspill)? Foreldrene mine spiller mye golf (medlem både Fana og Åsane) og jeg forsøker å få de til å spise mer og dette ville være et godt argument.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Målte du med pulsklokke? Trakk du fra for vanlig aktivitet i 5 timer (uten golfspill)? Foreldrene mine spiller mye golf (medlem både Fana og Åsane) og jeg forsøker å få de til å spise mer og dette ville være et godt argument.

 

Nei, brukte ikke pulsklokke. Jeg brukte tabellen her inne og der skal jo dette være tatt hensyn til. Spilte foresten på Fana i går og der er det en del trasking mellom de første hullene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Friskistrening utendørs i dag. Ekstra langt program og VARMT.. Men jeg overlede da :D Orker ikke bruke pulsklokke om dagen, men registrerte 2,5 poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Etter en laaaang sykeperiode er jeg klar for å komme i gang med trim og moro igjen. Skal være flink til å rapportere! 5 trimpoeng denne uka (dvs på mandag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

I dag tar jeg det veldig med ro etter nattevakt, skal dessverre på igjen i morgen tidlig.. men i går kveld gikk jeg og min kjære en veldig koselig tur langs elva, registrerte 2 poeng.

 

Endring: det ble en liten tur ut likevel. 1,4 poeng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Tok meg en liten treningsøkt + en del sårt trengt husarbeid. Svetten spratt omtrent ut fra hele meg, så en del må jeg da ha forbrent! :) Registrerer 2,5 poeng. Ender da på 14,4 poeng denne uka selv om jeg føler at jeg ikke har fått trent noe særlig. Men mange bekker små osv... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...