Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest fru luna

Jeg har sluttet å føre noe som helst her inne siden vekten har vært stabil så lenge. Men sist uke har det blitt mange trapper, litt lange deilige turer med eldstejenten, litt svømming i går i svømmeferieklubben. Får vel 7-14 per uke for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

tre trimpoeng lørdag og tre i dag. Jeg er i gang. Har oppdaget fitnessball og dermed muskler jeg ikke visste jeg hadde. Vet det er psykisk, men jeg føler at jeg er strammere om livet etter bare en trening med min kjære sambo som personlig trener etter en økt med combat og styrke på fitnessball. Fyttirakkernsin!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott frøken, du er i gang.

Jeg har bestemt meg for å følge mageakademiet til IFORM med trening annenhver dag fremover. Tar bare ti minutter hver gang og det skal jeg klare annenhver dag.

I dag syklet jeg den lange veien til jobbog innkasserte 2,7 poeng før frokost. Sist jeg syklet den veien så forbrant jeg nesten 600kcal så formen er definitivt bedre nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

God ide! 10 min er ikke så mye, men utrolig effektivt!

 

I dag hadde jeg combat med elevene mine pog det var fantastisk. 40 elever på rekke og rad som gjorde kampsport øvelser unisont! Det var helt digg å se de elevene som ikke synes så godt i klasserommet ta ut sin "aggresjon" i løse luften med innbitte ansikter og øyne som strålte. Og gjett om de var slitne da vi avsluttet med planken!!

 

60 min og ca 900 kcal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra frøken. Er du lærer i gymnastikk også?

Nå er kveldens magetrening unnagjort. Totalt 5,6 poeng i dag på sykling til/fra jobb + spasertur til barnehagen. Måtte hjemom for å dusje siden det skulle være sommerfest i barnehagen og da ble det jo også noen ekstra kalorier forbrent;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

I dag ble lunchen på dolly dimples (salat, men likevel...) og skal snart ut og spise på Bighorn, så her måtte det en treningsøkt til for å stagge samvittigheten :) 3 poeng for hopp og sprett + styrke på stuegulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna

Fabelaktig helg med mye turer, sykling, rulleskøytegåing og tennisspilling og svømming. Aktive dager fra morgen til kveld - deilig å ha tre unnskyldninger til å leke meg gjennom sommerdagene (været her er nydelig for tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

rina- så herlig!! Det er jaggu godt å begynne å trene igjen! Unner deg den gode følelsen!

 

Stbs- vet hvordan du har det. Omgangssyke er noe dr...! God bedring!

 

Jeg har ikke fått trent i det siste, men setter min lit i at i morgen så får jeg tid til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God bedring stbs:)

Ja, imorgen blir det trening på oss froken. Fikk treningsforbud idag av fysioterapauten, men har alikevel hittil 1,5. Blir litt gåing og sykling uansett, så litt blir det jo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...