Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Jeg er i farta igjen:D

Har gått 19 hull på golfbanen i dag i strålende vær. Har også gått på tur. 7,4 poeng hittil i dag. Fikk min første par på et par5 hull i dag(for de innvidde;)) Det var dagens høydepunkt, ellers var det vel bare været som var bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stoltzekleiven opp med eldstegutten som blir 6 i august. Han gikk opp på 31 min, inkl. masse drikkepauser. Er stolt av gutten min jeg:D Ble ikke så masse poeng siden vi gikk i pratetempo hele veien, men 4,2 poeng i solsteiken så langt i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen

Fikk med samboeren min ut på en rusletur i går kveld - selv om det regnet! Det ble bare 1,2 poeng, men stolt av at han ble med ut ;) I dag syklet jeg en tur + noen styrkeøvelser på morgenen og starter dagen med 2 poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt imponert over dere flinke jenter:)

Ikke noe trening på meg idag, tror jeg da. Sliter med senebetennelse i lysken, og gjorde en dum bevegelse igår så nesten ikke gangfør idag:(

Men når alt dette engang går over, da skal jeg få trent skikkelig igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rina, du får ta det rolig til betennelsen roer seg.

Jeg har gått 9 hull på golfbanen allerede. Bar bagen på ryggen så da brant jeg litt ekstra kalorier. Kanskje det blir 9 hull til senere i dag?

Har sendt guttene mine på tur hele helgen for at mor skal få fred til å vaske ned kjøkkenet. Fikk tatt tak og vegger i går kveld så i dag er det skuffer og skap som skal til pers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ferie. Starta ferien med en 3 timer lang fjelltur i går kveld. I dag har eg vert på trening. Foreløbig denne uka har eg fått 24,6 trimpoeng. Hvis alt går etter planen skal eg komme meg på en fjelltur til før helga er omme.

 

Da har eg nesten fullført det 4 epletreet mitt. Det begynner å samle seg opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest Nedigjen

Nå er jeg hjemme igjen fra nesten 3 ukers ferie. Har i løpet av disse ukene fått 45 trimpoeng! :) Mye sykling og lange fotturer. Starter nå på mitt 6. trimtre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...