Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Jeg er med igjen. Har trent siden jeg kom fra ferie i uke 32, har bare ikke giddet å rapportere her inne alene;)

1,5 poeng på sykling til jobb i dag. Er en uke siden sist jeg syklet. Veltet forrige tirsdag og landet på albuen. Nå er den noenlunde bra igjen, men ikke bare nok til å spille golf i morgen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo bare helt rå stbs:)

Hittil idag 1 poeng, men blir nok flere utover dagen. Blir nok mest gåing idag og imorgen, men håper på en tur på treningssenteret på søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

I'm back!! Etter lang tid uten pc og også motivasjon er jeg tilbake for fult (dvs så mye som form og arbeid tillater) FLott å se at dere holder ut jenter! JEg er imponert over dere!

 

Klem fra frøken som har lempet og skrudd terrassebord i dag :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Det epletreet som er på fremsiden vår' date=' er det noe spesielt med det??

 

Syns jeg leser mellom linjene bake her en plass at det betyr, skal brukes til noe??[/quote']

Nå¨r du skriver inn treningen din i dagboken på siden din så får du etterhvert gullepler på epletreet ditt. 7 trimpoeng gir ett gulleple :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,9 poeng bare på sykkeltur til/fra jobb. Dagen er ennå ung men jeg er alene med to små gutter i tre dager så da blir vel dessverre syklingen eneste form for trim. Men det blir jo litt ekstra kalorier forbrent når jeg må levere og hente på SFO og barnehage;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...