Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Da endte jeg opp på 3,2 poeng i dag gitt:)

 

Det er vel det meste jeg har hatt på desse 3 ukene.

Må si jeg blir en smule motivert (og misunnelig) på dere som har så masse poeng pr dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue
4' date='9 poeng bare på sykkeltur til/fra jobb. Dagen er ennå ung men jeg er alene med to små gutter i tre dager så da blir vel dessverre syklingen eneste form for trim. Men det blir jo litt ekstra kalorier forbrent når jeg må levere og hente på SFO og barnehage;)[/quote']

 

Steike. Det er jo knallbra jo!! Fortsatt imponert over deg jeg altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
3 trimpoeng idag:) Godt fornøyd med det. Har lagt lista litt lavere denne uka. Så målet er 15 poeng denne uka. Er snart halvveis.

 

Jeg slår følge med på målet om 15 poeng denne uka, starter i morgen tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt styrke for magen i går og 5,2poeng totalt.

I dag har jeg fått 5,3 poeng på sykkeltur til/fra jobb og gange til/fra bhg/SFO. Ingen styrke i kveld men masse husarbeid. Er hektisk med to små alene når pappaen er bortreist. Kunne sikkert notert trimpoeng på løping fra kjeller til loft x antall ganger men jeg tar det som en bonus;)

Hadde egentlig tenkt å kjøre til jobb i morgen siden jeg må levere og hente barna da også. Men dere skryter så mye av meg at jeg får vel fortsette den gode trenden og finne frem sykkelen i morgen også. Over 15 poeng hittil denne uken er jo litt mer enn jeg hadde planlagt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Litt styrke for magen i går og 5' date='2poeng totalt.

I dag har jeg fått 5,3 poeng på sykkeltur til/fra jobb og gange til/fra bhg/SFO. Ingen styrke i kveld men masse husarbeid. Er hektisk med to små alene når pappaen er bortreist. Kunne sikkert notert trimpoeng på løping fra kjeller til loft x antall ganger men jeg tar det som en bonus;)

Hadde egentlig tenkt å kjøre til jobb i morgen siden jeg må levere og hente barna da også. Men dere skryter så mye av meg at jeg får vel fortsette den gode trenden og finne frem sykkelen i morgen også. Over 15 poeng hittil denne uken er jo litt mer enn jeg hadde planlagt;)[/quote']

 

Heier på deg stbs!!! Sykkel er tingen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jo bare kjempe flink stbs:)

Hvor mye spiser du når du trener så mye da? Kan jeg spørre om det?:P

 

Takk:)

Jeg spiser ca 2000kcal for dagen men jeg går dessverre ikke ned i vekt. Har bare noen kilo over magen igjen som jeg gjerne vil bli kvitt. Og så skeier jeg iblant ut litt mer enn kosemerkene tillater. Jeg har ikke gått GR kurs på min vei nedover.

 

Har syklet i dag også takket være dere;), 1,8 poeng før frokost. Men det blir sen frokost når jeg må innom skole og barnehage med mine skjønne små på veien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer fælt på hvor langt det er til jobben din;)

 

I går var det sløvedag med bare 1,0 i trimpoeng.

Men nå kom jeg hjem fra 1,10 t med stavgang, det skaffet meg 3,8 trimpoeng:)

 

Har begynt på min 3 flaske med vann og vært i skauen og skvettet 3 ganger *ler*

 

I ettermiddag skal jeg ta med guttungen i svømmehallen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer fælt på hvor langt det er til jobben din;)

 

I går var det sløvedag med bare 1' date='0 i trimpoeng.

Men nå kom jeg hjem fra 1,10 t med stavgang, det skaffet meg 3,8 trimpoeng:)

 

Har begynt på min 3 flaske med vann og vært i skauen og skvettet 3 ganger *ler*

 

I ettermiddag skal jeg ta med guttungen i svømmehallen:)[/quote']

 

Har 9 km til jobb men jeg bor i Bergen og her er det ikke akkurat flatt. Bruker pulsklokke og den forteller eksakt hvor mange kalorier som forbrennes. Dessuten sykler jeg ikke alltid den korteste veien til og fra jobb :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hvertfall kjempeflink:)

 

Vet for et stress det kan være om morgenen, med barn til skole og eller barnehage.

 

Nå er det kokt torsk til middag og så bærer det i vei til svømming, Har ca 20 min å kjøre dit.

Blir uvant masse poeng på meg i dag, hehe;)

Venter og venter på de gull-epla, men har sikkert misforstått de. 7 poeng på en dag kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hvertfall kjempeflink:)

 

Vet for et stress det kan være om morgenen' date=' med barn til skole og eller barnehage.

 

Nå er det kokt torsk til middag og så bærer det i vei til svømming, Har ca 20 min å kjøre dit.

Blir uvant masse poeng på meg i dag, hehe;)

Venter og venter på de gull-epla, men har sikkert misforstått de. 7 poeng på en dag kanskje??[/quote']

 

Når du har 7 poeng, skal du få et gull eple på treet ditt.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Da ble det 7' date='2 trimpoeng i dag, og mitt første gull-eple:)

Og da vet jeg at det er 7 poeng på EN dag som gir gull!

 

Totalt 14,4 poeng denne uken.[/quote']

 

Nei, du skal få gulleple selv om ikke de 7 poengene er på samme dag... Hvis du har 14,4 poeng skal du ha 2 gullepler nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...