Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

God bedring til Rina og Frøken. Har nettopp vært gjennom en periode med tette bihuler og forkjølelse selv. Men jeg trente likevel, ikke så lurt det for da går man halvsyk mye lengre.

Dt er en hårfin blansegang dette med masse trening. For mye trening og for lite hvile medfører ofte en infeksjon, men så er det så utrolig deilig å trene da;)

 

I dag er jeg frisk og fin og har syklet til jobb. Skal sykle innom stemmelokalet på veien hjem, får heller stå sin prøve at jeg kommer dit svett og fæl. Slipper ihvertfall å kjøre ut igjen på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
9' date='4 trimpoeng idag, fordelt på to økter:)

Føler meg bedre enn igår, så jeg tror nok ikke dette blir langvarig:)[/quote']

 

Steike, det står respekt av så masse trimpoeng når man ikke er i form altså! Stolt av deg rina (jeg klarer ikke å pushe meg ut når jeg er sjaber selv...)

 

og stbs står på som vanlig! imponert over dere begge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hehe, ingen som får til trening pga foreldremøter. Jeg sitter og planlegger et foreldremøte i morgen og er i tillegg til at jeg er forkjøla alene med lillegutt. Har bestemt at jeg skal trene en liten time mellom jobb og foreldremøtet i morgen:D

 

Stå på dere sprekinger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe' date=' ingen som får til trening pga foreldremøter. Jeg sitter og planlegger et foreldremøte i morgen og er i tillegg til at jeg er forkjøla alene med lillegutt. Har bestemt at jeg skal trene en liten time mellom jobb og foreldremøtet i morgen:D

 

Stå på dere sprekinger![/quote']

 

Joda trening blir det jo men ikke alltid økter på kvelden i tillegg til sykling til/fra jobb. Var alene med barna i går kveld og fikk trent 45min styrke etter at de var lagt. Endte på 5,7 poeng i går totalt.

Har syklet til jobb i dag også og fått 1,6 poeng før frokost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fylt opp mitt 26. epletre med lysende epler. Har syklet til jobb i dag samt trent mage etter at barnaq var lagt.

 

Jeg bøyer meg i støvet i nesegrus beundring. Jeg har også begynt å sykle til jobben - deilig start på dagen. Litt mer utfordring hjemover (slakt opp) og jeg sykler innom butikken og laster ned sykkelen på vei til å hente barna. Koselig rusletur med barna hjem til middagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også begynt å sykle til jobben - deilig start på dagen. Litt mer utfordring hjemover (slakt opp) og jeg sykler innom butikken og laster ned sykkelen på vei til å hente barna. Koselig rusletur med barna hjem til middagen.

 

Det er det jeg synes er så deilig med å sykle, men her er ikke bare slakt oppover. Beveger meg fra ca 125 moh ned til vannflaten og så opp igjen både til og fra jobb. Siste bakken opp til barnehagen forregår med nesten makspuls. Men så er treningen unnagjort da.

I dag har det blitt 5-6 poeng på aerobic/ellipse/styrke og masse gåturer for å levere og hente barn. Kommer helt sikkert til å ende på 30+ denne uken også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beveger meg fra ca 125 moh ned til vannflaten og så opp igjen både til og fra jobb.

 

Vet hva du snakker om, jeg bodde i mange år 220moh på en topp på andre siden av bergendsdalen fra din ;^)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet hva du snakker om' date=' jeg bodde i mange år 220moh på en topp på andre siden av bergendsdalen fra din ;^)[/quote']

 

Vwet du hvor jeg bor ? ;-)

 

I dag har jeg fått 5,3 poeng på treningssenteret og da kan jeg ta fri i morgen for jeg er allerede over 30 poeng denne uken:D

Men jeg håper å få tatt meg en tur på fjellet, bare to uker igjen til Stolztekleiven opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...