Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Minimum 2.4 trimpoeng på hverdagene nå med trappegang og sykling til og fra jobb. Jeg elsker å sykle nå om høsten - ikke for varmt - og enda ikke behov for hansker (egentlig langt ifra - vi har 17 grader idag ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg hadde samme temperatur som deg fru Luna. I dag var det stiv kuling og regn her. Må ha på både hansker og ullsokker på sykkelturen.

 

Høstværet i Bergen er en av de få tingene jeg ikke savner ved den byen. Hadde nok en frisk sykkeltur til jobben - det beste er at jeg bruker mindre tid enn om jeg tok bilen, parkerte den og gikk til jobben - vinn - vinn - løsning ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høstværet i Bergen er en av de få tingene jeg ikke savner ved den byen. Hadde nok en frisk sykkeltur til jobben - det beste er at jeg bruker mindre tid enn om jeg tok bilen' date=' parkerte den og gikk til jobben - vinn - vinn - løsning ;).[/quote']

 

Og så får du unnagjort dagens trening og kommer hjem med godt humør, det gjør ihvertfall jeg. Å sitte i kø gjør meg ikke særlig opplagt og glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Flinkiser!

 

Jeg inkasserte 5,7 trimpoeng i går på stavgang i to timer, og i dag ikke minder enn 11,3 på masse sykling og en intens aerobictime.

 

Nå er jeg utslitt og skal straks ta kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du svømme Rina? Ofte fint ved leddplager for du unngår å bære vekten av kroppen - kjedelig når ikke kroppen vil det samme som hodet og det er lett å ta for mye i og betale dyrt for det i ettertid.

 

Her går det i sykling - været er fremdeles så nydelig at det er en ren fornøyelse. Men neste uke skal jeg en snartur til Bergen og smake på surt, kaldt ren som kommer sideveis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru Luna, værmeldingen sier 12-15 grader fra tirsdag/onsdag så kanskje du slipper unna regnet;)

Det ble en tur på treningsssenteret i går og nye 4,7 poeng. Sjekket kondisen på møllen med jogging i går og jeg er i bedre form i år enn i fjor. Håper det gir utslag når jeg skal være med på Stoltzekleiven til neste helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt av meg selv i dag, har gått Stoltzekleiven i kuling og regn. Hele familien dro til Svigermor i Sandviken og så gikk jeg opp til Sandvikspilen alene og jogget omtrent hele veien tilbake. Deilig med en varm dusj etterpå;) Fikk 4,4 poeng på den turen.

Siden jeg skal være med på løpet neste lørdag så blir jeg nødt til å roe ned treningen i uken som kommer. Ikke lett for en som får skikkelig "kick" av å trene hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Tror ejg hadde 21 trimpoeng i uka som gikk, og det er akkurat det jeg har lagt inn i kaloriutregningen så det passer bra. Satser på mangen trimpoeng i morgen når jeg skal på tur med oppakning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hopp og sprett!! Det har jeg gjort i dag med trimdvd til Kari Jackeson!

Det ble 427 kcal forbrent med pulsklokke og 2,1 trimpoeng!

 

Etter å hatt veldig lite trim de siste ukene føltes det godt å sette i gang igjen! (syke unger, syk sambo og syk selv i 2 uker..... = lite trim)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...