Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Stoltzekleiven i dag også med barna på seks og fire år. Er utrolig imponert over minsten som gikk opp, riktignok løftet jeg ham opp de høyeste trinnene. Vi har vært ute og gått i tre timer og jeg har forbrent 1229 kcal.

Hele familien i Stoltzen 2007 t-skjorter. Ingen tvil om hva guttene vil ha på seg i morgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

20,6 trimpoeng ble det denne uka:)

Neste uke sikkert litt mindre da jeg skal til moren min, men tar med meg joggesko og pulsklokke. Så får jeg gå en del ihvertfall.

Imponert over barna dine stbs og ikke minst deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Hei og hopp! I dag har jeg og guttungen gått til byen, og når mamma må dytte en vogn oppover bakkene så renner kcal inn på pulsklokka!

Det ble 672 kcal forbrent og da 3,4 trimpoeng :) fornøyd med dagen i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna
Har vært med på Stoltzekleiven opp i dag. 5' date='9 poeng totalt inklusive oppvarming. Kom meg såvidt under 17 minutter. Gikk over 40 sekunder raskere enn i fjor:D

[/quote']

 

Flott forbedring stbs. Har en venn og en fetter som også løp. Deilig å være tilbake til sykling til jobben etter en herlig oval helg i Bergen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott forbedring stbs. Har en venn og en fetter som også løp. Deilig å være tilbake til sykling til jobben etter en herlig oval helg i Bergen.

Takk for det. Men jeg er enda mer fornøyd med minstemann på 4 år som gikk opp hele Stoltzekleiven i går.:) Nå er vi klar for søndagstyrer på fjelelt hele familien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fru luna
Takk for det. Men jeg er enda mer fornøyd med minstemann på 4 år som gikk opp hele Stoltzekleiven i går.:) Nå er vi klar for søndagstyrer på fjelelt hele familien:)

 

Problemet i den alderen er at alt sitter i hodet :) - kroppen er sprek så lenge hodet/barnet vil. Mange mil en dag - 100 meter neste - jeg lokker ofte med gode historier - da glemmer de at de går. Men det ER deilig når de blir litt eldre. Mine er fra 7 og opp og nå kan vi gjøre utrolig mye kjekt sammen; sykle, boogieboarde, stå på ski, skøyter eller slalom, snorkle, stå på rulleskøyter mm. Det er litt for langt for oss å komme oss til fjells til vanlig, men er vi i Bergen drar vi veldig ofte på fjellturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklet hjem fra jobb i går og fikk 3,9 poeng totalt.

Har jogget til jobb i dag, ca. 9km og forbrente 860 kcal. Nå er formen blitt mye bedre og dermed får jeg færre kalorier forbrent på den turen:(

Pulsklokken viste at jeg hadde snittpuls på 86% av makspuls.

Får se om det blir en økt med styrke på kvelden i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tistelen

Hei! Dagen i dag ble startet med en gåtur med dobbelvogn til butikken. Begge småtrollene fikk være med og da ble det mer å dra på.

Forbrente 330 kcal som ble 1,7 trimpoeng!

En helt grei start på lørdagen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobbet;)

Jeg har vært på fjellet med mine 2 små på 4 og 6 i 3t 15 min i dag. Pulsklokken viste kun 624 kcal forbrent. Synes det høres lite ut siden jeg forbrenner ca 800kcal om jeg går samme turen alene uten noe på ryggen.

I dag hadde jeg minsten i meis et lite stykke + at jeg hadde mat og drikke i meisen.

 

Har i tillegg vært ute og spasert og ender på 3,9 poeng så langt i dag. Har over 25 hittil denne uken og i morgen skal jeg trene igjen. turen i dag var ingen trening for meg, nådde ikke over70% i makspuls på hele turen.

Har vært på løplabbet og kjøpt meg nye løpesko så nå skal det løpes her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5,3 trimpoeng notert idag. En del på kondisjonstrening, litt styrketrening og rundvask hjemme. Skriver opp rundvask på bilvask, for rundvask er sannelig ikke noe jeg gjør til dagelig. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

2,7 trimpoeng på vedbæring :( Jeg har en rolig uke hjemme med ferie fra jobb. Har vært for stressa i det siste, så jeg tar det helt med ro til jeg har vært hos legen på fredag.

 

Ha en fin dag. Jeg skal ut og gå en liten tur er målet :=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...