Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Jeg sykler og går i trapper, i går kom 4. eplet på 10. treet opp. Svært sporadisk at jeg fyller inn dagbok for trim :). Men nå som høsten setter inn (selv om vi har 17°C) så er det godt med litt oppmuntring iform av gullepler :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Bare en lang tur i helgen og mye husarbeid som jeg ikke førte opp. 5. eplet skinner på treet - og har hostet endel allerede på trappet og sykkelturen inn til jobb. Hadde hansker på idag og vindjakke og tynn ullgenser. Må snart ta silkehetten med fleece hals på under sykkelhjelmen eller bruke skihjelmen. Nå er det deilig høstvær her og fargene på bladene er fabelaktige - fra grønt til gult, oransje, knallrøde og brune - rene festen å sykle til jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4,5 poeng i går på sykkeltur t/r jobb + en tur på fotballbanen med ungene etter middag. Deretter var det havregrøt for tre sultne gutter før legging og klesvask. Ble ingen styrke for mage og rygg i går, var altfor trett.

Har syklet til jobb i dag også. Blir nesten ikke andpusten nå lengre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Rina.

Bare 3,6 poeng på meg på sykling t/r jobb i går. Orket ikke styrke på kvelden sidne jeg var alene med to små.

Har syklet i dag også, satser på litt styrke i kveld i tillegg.

Blir neppe sykling på meg i morgen for det er meldt nattefrost og da tør jeg ikke sykle bratte bakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykler og koser meg selv om det trengs hansker om morgenen - gleder meg vil turen både frem og tilbake - ekstra bonus er at det går fortere enn med bil :D.

 

6. gulleplet lyser på treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott fru Luna. Her trengs det både ull og lue med bare 5 grader på morgenen:)

Det er meldt frost de neste dagene så da spørs det om det blir sykling på meg. Fikk meg to poeng på å skifte til vinterdekk samt vaske både dekk og sykkel. Bruikte pulsklokke og da blir det mer riktig. Til sammen 5,6 poeng så langt i dag inkl. sykkelturen til/fra jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelen er til "tune up" så idag tok jeg banen til jobben - stappfullt, første kjørte forbi - men det ble 1.6 trimpoeng på gå turen til og fra og trappene. får sykkelen tilbake i prima tilstand i morgen - skal bli deilig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk meg en tur i skogen med eldstemann etter middag, var ute i nesten en time. La inn armhevinger og bakkeløp når gutten ville ha pause, for å få litt treningseffekt av turen.

Og så har jeg gått til SFo og hentet og deretter gått og leverert minsten i bursdag. 4,8 poeng totalt i dag og da har jeg ikke tatt med all trappeløping i løpet av dagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...