Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Gjest froeken frue

Dæven! trimpoengtre nr 10!!! Jeg holder på med nr 7 jeg, og det har jeg gjort lenge nå synes jeg! Sprekinger!!

 

7 trimpoeng i går på volleyball og lang tur hjem med barnevogn. 1,5 trimpoeng i dag på å spasere rolig hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8. eplet lyser på 10. treet. Ble litt ekstra poeng i går for fotballspilling med en av de yngste mens jeg ventet på at eldstemann skulle bli ferdig på sin fotballtrening. Ellers trapper og sykling som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer enn to timers løping/gange på fjellet gav 7,8poeng. Nydelig vær men iskald kuling fra Nord. Var en fantastisk utsikt fra toppen av fjellet.

Har i tillegg gått til /fra skole og barnehage og totalt ble det 8,9 poeng. Ligger bra an til å klare 30 poeng denne uken også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du, stbs, bare du kunnet funnet på å jogge med punktert sykkel - jeg bøyer meg i støvet i nesegrus beundring ;).

 

Her kom høstkulden idag - hadde på skjerf og pulsvarmere og ullundertrøye og genser under allværsjakken - frisk sykkeltur - var 3-4°C i morges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare du' date=' stbs, bare du kunnet funnet på å jogge med punktert sykkel - jeg bøyer meg i støvet i nesegrus beundring :D.

 

[/quote']

Tror ikke andre ville klassifisere det som jogging, heller småtripping i sykkelsko. Men det gikk ihvertfall litt fortere enn å gå;) På jobb måtte jeg jo. Haiker hjem igjen med en kollega i dag og så får jeg se om jeg jogger eller kjører bil i morgen tidlig. Da med joggesko;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, gikk ikke på nettet i går kveld. Heldigvis får jeg kanskje si for da hadde jeg sikkert blitt inspirert av de hyggelige meldingene deres og jogget til jobb i dag. I stedet ble det 35 min på trimrommet før en deilig dusj og 2 poeng før frokost.

I går kveld fikk jeg meg en styrkeøkt + litt aerobic og endte på 5,4 poeng totalt i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklet til jobb i dag også, kuling og regn og bare 3 grader. Skal til kiropraktor i dag, jeg og minsten så kommer bilen seg hjem igjen;) Pga. kiropraktorbehandling er syklingen til jobb all trening for i dag.

I morgen er planen å gå/jogge til jobb og sykle hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken, ikke bry deg om poengsanking nå. Bare konsentrer deg om å slappe av og samle krefter. Det er det viktigste for deg og familien.

 

Jeg hadde hele familien med på over tre timers fjelltur i går. Måtte friste barna med kakao og hjemmelagde sjokoladekjeks på toppen;)

Det ble bare 650 kalorier forbrent for meg på den turen. Når jeg jogger/går raskt samme turen alene forbrenner jeg ca 800kcal og bruker ca.1 time. Noen som kan fortelle meg hvorfor jeg forbrenner så mye mer på en times tur i raskt tempo?

 

Fikk meg en økt med styrketrening etterpå og endte på 4,4 poeng i går.

Fikk totalt 29,8 poeng totalt forrige uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...