Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Og så herlig å se at dere fortsatt er her og jobber på. Selv ramla jeg helt av lasset rundt om bryllupet i juni.... etter det fulgte en ok aktiv sensommer, dog uten aktivitet her inne, og en utrolig tung høst med sykdom i nær familie. Nå er livet bedre, men jeg sliter med å komme i gang med jevnlig trening igjen og da tror jeg at jeg må søke hjelp og motivasjon her inne.

50 min styrke i dag så jeg er så vidt i gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Herre min juldag (som vi sier i Trondheim) 29. epletreet!! HAr du funnet matchvekta di stbs?

 

To volleybalkamper ga 5 trimpoeng :)

 

Flott frøken.

Jeg har fremdeles et par kilo igjen før jeg er fornøyd. Dvs. det er ikke kiloene men magefettet som er det viktigste. Og så ønsker jeg at vekten min skal vise 65 kg. På min vekt er jeg nå 66,4 kg, men jeg vet at den viser ca.2kg for mye. Jeg er 166cm høy så bmi er innenfor normalen og jeg har masse muskler;)

 

Har syklet til jobb i dag også, 1,8 poeng før frokost. Utrolig hvor tungt det er med piggdekk, men ekstra trimpoeng er jo greit å ta med seg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stbs: takk for hyggelig invitasjon

Da er vel dette det rette stedet for meg å rapportere tenker jeg.

Har "tjuvstartet" neste uke med å kjøre gjennom min nyinnkjøpte Trim med Kari-dvd. Etter noe teknologiske utfordringer med dvd'n så gikk det bra. Så nå har jeg både hoppet og løftet vekter og strekt og tatt situps og jeg vet ikke hva. Men jeg kjenner vel hva jeg har gjort i morgen tenker jeg... he he. Føles godt nå i alle fall. Og 2,3 trimpoeng kan jeg skilte med i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stbs: takk for hyggelig invitasjon

Da er vel dette det rette stedet for meg å rapportere tenker jeg.

Har "tjuvstartet" neste uke med å kjøre gjennom min nyinnkjøpte Trim med Kari-dvd. Etter noe teknologiske utfordringer med dvd'n så gikk det bra. Så nå har jeg både hoppet og løftet vekter og strekt og tatt situps og jeg vet ikke hva. Men jeg kjenner vel hva jeg har gjort i morgen tenker jeg... he he. Føles godt nå i alle fall. Og 2' date='3 trimpoeng kan jeg skilte med i dag ;)[/quote']

 

Flott Ebelle.

Er det video vitamin 5 du har? Den har jeg, veldig ok å kjøre styrkeprogrammet på den. Minner veldig om bodypump, bare at programmet er kortere.

Jeg har fått installert tv-kort på pc'en så i dag har jeg sett Grey's anatomy og trent på ellipsen samtidig. 3,5 poeng så langt i dag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg har Video Vitamin 5 - Fatburner-dvd'n, men denne gang var det faktisk første dvd'n til Kari som ble prøvd ut, har kjøpt meg noen nye dvd'er nå, greit med noe nytt for å sparke i gang motivasjonen igjen ;) Men enig med deg i at styrkeprogrammet på 5'ern er veldig fint, jeg bruker det ganske mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det blitt mildere i dag, ingen frostrøyk under sykkelturen til jobben - deilig. Fint å komme tilbake til normale rutiner etter en thanksgiving helg med mye sosialt samvær og deilig mat og kun rusleturer mellom slagene ;).

 

2. gulleplet lyser på 11. treet. Sykling, gåing og trapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg prøvd meg på yoga med ball... er litt usikker på om dette var noe for meg... har ikke så mye balanse og smidighet, men har i alle fall kavet rundt med denne ballen i en times tid nå, bortkastet er det sikkert ikke ;-)

Større sjokk er det at jeg har fått mannen ut for å jogge i dag!! Og i morgen skal han trene styrke sammen med meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å se deg igjen her inne ebelle.

 

Jeg har lyst å drive med pilates, men har ikke funnet rette stedet i nærmiljøet. Så idag har jeg reservert tre ulike pilates opplegg på biblioteket (DVD-er). Da kan jeg gjøre det på kveldstid og er ikke avhengig av at herr Luna er hjemme. Håperat iallefall et av oppleggene er gode.

 

Ellers sanker jeg jevnt og trutt epler på sykling og gåing i trapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles herlig høstvær - gikk raskt med barna til skolen idag før jeg syklet til jobben og gikk i trapper. Klokker inn 3 trimpoeng på denne dagligdagse aktiviteten - og fikk email om at en av pilates DVD-ene er klar til henting. 3. eplet lyser gildt på 11. treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykler og går trapper - ikke bare er det en investering i min helse - siden jeg sykler og henter barna på hjemturen, går vi hjem sammen og de får et lite kvarter aktivitet ekstra før middagen og vi får alle en koselig stund. Deilig å ha tre store barn. 11.3 trimpoeng så langt denne uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irritert over at det ikke ble noe trening hverken onsdag, torsdag eller fredag, men i dag slo jeg til med en skikkelig kondisjonsøkt. 75 minutter er lenge gitt... men jeg kom meg da gjennom og kan høste 3,5 poeng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...