Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Gjest froeken frue

3,5 trimpoeng på en time volleyball. Det var gøy, stresset slapp taket og jeg føler meg mer avslappet enn på lenge ;)

 

Satser på barnevakt i morgen slik at det blir tid til kamp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Flott fru Luna.

Jeg har 18,5 poeng hittil denne uken på sykling t/r jobb og litt styrke. Det er mer enn 4,5 poeng i snitt pr.dag!!

Skal på julebord i morgen kveld så jeg er litt usikker på om jeg skal sykle i morgen også. Kanskje jeg skal spare bena litt slik at jeg orker å danse på kvelden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,1 poeng idag:)

8,4 så langt denne uka, men har jo begynt å jobbe litt igjen å går veldig mye i løpet av en dag. Men dette regner jeg så klart ikke med. Skulle jeg gjort det hadde nok poeng summen vært adskillig høyere...

Ha en fin helg alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min hverdagsaktivitet er laber på jobb så jeg bruker faktor 1,3 i formelen - så det er deilig å plusse på med litt poeng :).

 

Hele vitsen er jo å være i aktivitet og ha en rimelig oversikt av kalorier inn og forbrukt - min gåing, sykling og trappegang er egenvalgte ekstraaktiviteter som jeg gjerne kunne latt være i motsetning til en med jobb med mye fysisk aktivitet (her er det bare fingrene som får trimmet seg på tastaturet på jobben). Men nettopp fordi mine hverdagsakivitetene er daglige er de ikke skippertak og de får enorm betydning og min helse og velvære :).

 

Nå bør jeg snart få ekstrapoeng for å gå ute i kulden her ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi "black ice" så bare det å gå på med barna til skolen var en risikosport ;). I helgen har jeg vært alene med barna for herren var på tur så det ble stort sett å få dem til og tilbake fra treningeer, musikktimer og turneringer. Litt gåing ble det så det 6. eplet lyser på 11. treet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Jeg har en drøm om at når helgen kommer, så er rettebunken unnagjort og jeg kan være med og sanke epler igjen... Nå er det rett og slett prioritering av tid, og jeg gleder meg til å være i bevegelse igjen...

 

Dere er kjempeflinke! Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner sykkelen - men fremdeles er det is og meldinger om isregn og sne. Men T-banen og gåing til og fra er ikke så verst det heller.

 

stbs - du tar nok dansingen på strak arm med eller uten sykling :D

 

frøken - tenkt at etter all rettingen før skoleavslutningen får du en velfortjent ferie og store muligheter for trimming :)

 

Rina - Flott poenghøst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig av den modige typen som klatrer i fjell og bre, men i storbyen hvor jeg jobber og sykler tør jeg nok ikke sykle på isen med eller uten piggdekk. Skir jeg er det ingen garanti for at bilistene klarer å stoppe :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig av den modige typen som klatrer i fjell og bre' date=' men i storbyen hvor jeg jobber og sykler tør jeg nok ikke sykle på isen med eller uten piggdekk. Skir jeg er det ingen garanti for at bilistene klarer å stoppe :D.[/quote']

 

Er enig med deg der. Men jeg er mest redd for at bilene skal miste kontrollen på glatten. Jeg stoler mer på meg selv på sykkelen selv om det er glatt.

Er litt heldig jeg som bor i Bergen. Her kommer de frem med saltet med en gang kuldegradene kommer. Så jeg sykler i bilveien i bratte nedoverbakker, ellers er det sykkelstier og fortau hele veien til jobben min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sykkelstier og markerte sykkelfelt er blitt veldig fint i Bergen. Vi har det her noen steder men tett opptil parkerte biler - ingen garanti for at de ikke slår opp døren når du kommer :D.

 

Idag hadde jeg tenkt å sykle for veiene er blitt bare etter solen midt på dagen i går - men husbonden minnet meg på at det er ventet snøstorm før jeg skal hjem så da tok jeg t-banen idag og. Fikk et nytt gulleple idag - har nå 7 på 11. treet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minimum 40 minutter gange og 5 minutter trapper per dag - men det blir mindre poeng nå med avslutninger for alt mulige før jul og farlige gåforhold. Gåing ute blitt en stor risikosport. Vi har godt med sne som ble etterfulgt av isregn og alt er nå frosset fast. Bilveiene er blitt mye smalere med store mengder frosset sne/isblokker i rennesteinene og fortauene er fulle av isblokker og er ellers klink is. Butikkene i mils omkrets er utsolgt for salt som smelter is. Har ikke sett brodder i butikkene - setter snart på løspiggene jeg brukte når jeg klatret på bre på støvlene :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...