Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Heia heia,

Jeg er ferdig med mitt 31.tre med gullepler. Ble 25 min styrke med Kari J og nesten en time på ellipsen i går. Har levert inn pulsklokken til reparasjon så nå må jeg brukle GR. s tabeller for å finne kaloriforbruk. Er hjemme med sykt barn i dag og da må jeg vel få meg en liten treningsøkt;)

Savner sykkelturen til jobben selv om det sludder ute. Mye lettere å få unnagjort treningen i løpet av dagen enn å gå på loftet å trene når barna er lagt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Syklet til jobb i dag også men måtte gå i grøftekanten noen steder. Fortau og gangveier var polert slik at det ikke hjalp med piggdekk engang. Måtte tterhvert over i veibanen. Det hadde regnet i natt og så ble det stjerneklart. Til og med fotgjengere måtte ut i grøften.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

startet men vil gjerne bli med her hvis dere har plass til en til?

 

Jeg fikk en nydelig liten gutt for 2 mnd og de overflødige kiloene skal av igjen. Jeg skal ned 15kg fra 78,6.

 

Jeg har holdt på med vektklubben siden nyttårsaften, og har fått med 4 epler på treet. Jeg sanker epler ved å gå minst en time hver dag med vognen. kjenner at det er god trening og har som mål å klare mellom 3 og 4 trimpoeng hver dag.

 

Målet er 7-8 kg til påska slik at jeg kommer i mine gamle klær igjen. Første delmål er bunaden jeg skal inn i til dåpen som er om to uker. Håper det går og så langt ser det ikke så verst ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for velkomsten! Jeg har sanket 5.1 trimpoeng etter en trilletur i Oslo. Har fire forskjellige runder jeg varierer mellom og alle tar minst 1 time ;) Er fornøyd med starten og fire epler på det første epletreet mitt... Virker litt stusselig i forhold til dere som har mange trær, men man jo starte et sted ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Fantastsk innsats vagga. 3.4 trimpoeng om dagen skam man ikke kimse av...

 

Jeg har treningsfrie dager da jeg sitter konstant med retting og vurdering av oppgaver, men lurer på om jeg skal stå på ekstra i dag slik at jeg kan dra på trening i morgen... Uansett step på mandag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir et par treningsfrie dager på meg. Våknet med vondt i hodet og begynnende forkjølelse. Med dåpen en uke unna har jeg ikke tid til å bli syk så nå er det inneaktiviteter og ingefærte :D Dumt at jeg ikke får trent men tror ikke et par dager uten vil skade vektnedgangen. spørs om det blir noen nedgang siden formen ikke er på topp. bruker stå stille/gå opp litt når jeg er sånn halvsyk :D Får ta det med!

 

Ha en god dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...