Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

Tar av meg hatten for dere! Dere er utrolig flinke til å prioritere treningen!

 

 

Har hatt tre ufrivillige fridager, men imorgen er det på an igjen. skal bli godt å røre seg igjen. ahr vanligvis to fridager i uka, trenger det, men kjenner jeg er rastløs nå. og med dåpen bare en uke unna haster det med bunaden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar
Tar av meg hatten for dere! Dere er utrolig flinke til å prioritere treningen!

 

 

Har hatt tre ufrivillige fridager' date=' men imorgen er det på an igjen. skal bli godt å røre seg igjen. ahr vanligvis to fridager i uka, trenger det, men kjenner jeg er rastløs nå. og med dåpen bare en uke unna haster det med bunaden:)[/quote']

 

For å klare et hektisk liv med småbarn og jobb er treningen ren nødvendighet.

Det å ta med barna på treningssenteret gjør godt for både meg og barna og samtidig får pappaen tid til å få unna saker og ting hjemme. Mye verre å finne tid til trening i hverdagen.

Gleder meg til det blir litt varmere og lysere for da er det lettere å få med hele familien på tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giret på sykkelen ville bare være på midterste tannhjulet fremme i ettermiddag og da var det skikkelig tungt i de bratte oppoverbakkene.Men det ble da 4,4 poeng på turen til/fra jobb. Jeg fikk jeg levert inn sykkelen på service i kveld. Får den ikke tilbake før på torsdag og da kan jeg neppe hente den siden jeg er alene med barna onsdag og torsdag:(

 

Spørs hvordan det blir med trimpoeng de dagene jeg er alene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

MAgeinfluensa. Måtte dra hjem fra jobb i går og likedan i dag. Stod opp fra morgenen og følte meg ok, men etter en halvtime ble amgen urolig, skikkelig knip og masse dorenning. Holdt ut i to undervisningstimer, men litt utafor :) Liker ikke å være borte fra jobb, men sånn blir det noen ganger...

 

Satser på trening i morgenkveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...