Gå til innhold

"Eplehagen"


Gjest froeken frue

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,4k
  • Created
  • Siste svar

Barnehagen har planleggingsdag så da måtte minsten bli med meg på treningssenteret. 5,3 poeng så langt i dag og epletre nr.32 er fylt med gullepler:D

Litt trist å se på tre nr,33 som ikke har et eneste gulleple så det får vi vel forsøke å gjøre noe med;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue

Hellu,

 

har trent, men ikke rukket å skrive eller lese her inne denne uka pga sykt barn..

 

Tirsdag var det volleytrening: 3 trimpoeng.

 

I går var jeg på først step B60 og deretter på pump 60 min. Ble vel 7 trimpoeng i går. Ingen trening i dag, håper jeg rekker det i morgen. må få levert inn pulsbeltet til batteriskift så jeg vet mer nøyaktig hvordan jeg ligger an...

 

Fortsett å stå på!!!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres herlig ut frøken.

Ble bare 4,4 poeng på meg på ellipse og styrke i dag. Måtte ta en rolig dag siden jeg var ute og løp på fjellet i går:)

Skal ha meg en løpetur på fjellet igjen i morgen håper jeg. Er meldt strålende vær så er jeg heldig så blir det først en tur alene i løpetempo etter frokost, og så tar jeg med meg en eller to gutter senere på dagen og får en tur til i roligere tempo. Så får heller gubben lage middag, er jo morsdag må vite;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen jenter!

Hoppet over frokosten med familien og fikk meg en løpetur på 1,5 timer på fjellet før mannen tok med seg minstemann på ski. 5,5 poeng på den turen. Var hjemme igjen kl.10, er litt stolt over meg selv i dag;)

Eldstemann har besøk av en kompis og om en stund skal jeg ta med begge to på fjellet. Litt kortere tur denne gangen men noen kalorier skal nok forsvinne på den turen også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkelturen hjem ble ikke helt som jeg hadde tenkt, kjedet røk i en oppoverbakke(takk og pris at jeg ikke er mann;)) Så jeg måtte jogge/gå de siste 3 km hjem. Noe positivt var det jo da, man forbrenner mer på å gå/jogge enn å sykle en lik distanse. 4,2 poeng totalt på t/r jobb.

Har fått levert inn sykkelen til reparasjon, men får ikke hetnet den før tidligst i morgen ettermiddag. Så i morgen blir det ingen sykling til jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...