Gå til innhold

Nedoverklubben uke 4


Gjest enitS

Anbefalte innlegg

Vekt forrige tirsdag: 123,2

Vekt i dag: 122,8

 

Altså ned 400 gram. Alt annet enn fornøyd, siden jeg gikk opp 800 gram i forrige uke - og trodde det var på grunn av mensen. Jeg fikk ei treningsøkt, men det er trolig maten som har vært problemet. Hadde en deadline i natt, så det har blitt både ti og tolv og fjorten timers økter, og da går matinntaket et visst sted. Har ikke registrert på flere dager, fordi jeg ikke har hatt peiling. Har spist mye kantinemat, som jeg bare kan gjette hva inneholder. Men nå blir det litt roligere, så denne uka er det full skjerpings på matinntak. Og jeg skal få til to treningsøkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt forrige tirsdag 111,3

vekt denne tirsdag 112,0

 

midje forrige tirsdag 122 cm

midje denne tirsdag 120 cm

 

Så vekta har gått opp, men cm ned. Er glad vekta ikke viser mer etter den helga. Men tror det blir noe feil med å legg inn på tirsdager, så heretter legger jeg inn på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Ble litt "kluss" med veiingen min denne uken, siden jeg etter forrige kurs begynte å veie meg på morgenen, mens når jeg nå er tilbake på kurs, veier meg på ettermiddagen igjen. Forrige uke viste morgenveiingen -1,5 kg, denne uken viste morgeneveiingen 0 kg. Ergo fant jeg ut at det var best å kun forholde seg til EN veiing (ett tidspunkt), og gikk over til kursveiingen igjen.. Ga meg et lite hopp oppover på vektstatistikken (siden morgen og ettermiddag varierer endel), men status ble da:

Forrige uke: 116,3kg

Denne uke: 114,8 kg

Resultat: -1,5 kg

;)

Veldig fornøyd jeg, og håper bare det fortsetter! Håper fremdeles på -10 kg til påske, selv om det nok skal holde hardt... Skal i alle fall gjøre mitt beste!

 

Moro å lese at også andre har gått ned eller at cm har minket (min midje har "stabilisert" seg veldig på 105 cm, stått der lenge nå... Håper det slipper snart!), er kjempebra jobbet folkens!

 

Stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vekt forrige uke:134,0

vekt i dag:132,8.

minus 1,2 kilo denne uken og jeg har klart mine første 5 kilo siden 8 januar.

jeg er kjempefornøyd.har ikke målt meg enda,da jeg vil vente med det.

lykke til videre alle sammen.

hilsen nanne71.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostinspace

Heisann,

Er det noen mulighet for meg å slenge meg på denne klubben?

Jeg har nå gått på kurs en uke og er overrasket over hvor greit det går. Foreløpig har jeg ikke hatt noe sug etter sjokolade eller cola.......

Og motivasjonen blir ikke mindre av å se resultater, her er mine strategiske mål:

 

Vekt forrige onsdag: 112,3

Vekt i dag: 110,3

 

Det er 2 kilo mindre av meg det! Er kjempefornøyd selv, men jeg regner jo med at det meste som er borte er vann, så jeg kan nok ikke vente slike resultater hver uke.

 

Stå på dere andre også! Sammen går vi mot lysere og lettere tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.skal ned ca 50 kg. men tar et og et skritt om gangen. prøver nå å kutte ut sjokolade,da det ble en mani før,i og etter julen. er på god tur. trenger ikke lenger kjøpe en japp hver gang jeg er på butikken. meldte meg inn på mandag, måtte bare veie meg i dag for å se . det var -1 kg ,så virker som det går rette veien. jeg har ikke begynt å føre opp hva jeg spiser til daglig enda.

vekt er 118

midjemål 115

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...