Gå til innhold

Nytt opplegg?


Gjest duri

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er ei jente på 26 år som for fire år siden slanket meg 22kg ved hjelp av GR kurs. Nå har det sneket seg på seks kg, og det var på tide å si stopp, jeg vil ned ti kg viss det er mulig.!

Så jeg fant frem den gamle grete roede boken min og bestilt en ny produktbok. Og her starter forvirringen, for plutselig var det mange menyer å forholde seg til. Da jeg slanket meg sist gang skulle jeg ha mellom 1000 og 1200 kalorier,mens nå skal man ha minst 1600kalorier, eller har jeg misforstått noe nå? Har GR endret sitt opplegg fullstendig?

 

Har slanket meg i 2,5uker nå og gått ned 3,5 så jeg er godt igang:-)

Håper å få svar fra noen som vet hvordan det fungerer nå.

 

 

Hilsen ei som endelig har tatt seg i nakken:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kikkelione

Hei!

 

Her har det skjedd saker & ting, ser du. Nå skal du spise mer! Dette er sakset fra nettmøtet til Grete Roede denne uka:

 

Svar:

"... ikke feil, men erfaringen viser at hvis vi går langsommere ned i vekt, så vil det være letter å holde vekten. Kroppen vender seg for fort til et lavt kaloriinntak, og det unngår vi bedre ved å få i oss flere kalorier per dag. Det beste er om du kan slå deg til ro maed at dette er en livsstilstrening og ikke en slankekur som skal gå så fort som mulig.

 

Hilsen Grete "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...