Gå til innhold

fettsuging, noen som har erfaring?


Gjest trine28

Anbefalte innlegg

Hei.. har ikke vært her på over en uke pga ustabilt nett så har mye å lese/ta igjen.. lærer alltid noe nytt av det.. :) ikke mye nedgang å skryte av heller da ;)

 

Nå lurer jeg på om det er noen her som har prøvd fettsuging?

Har en venninne som har gjort det på magen, men nå har hun lagt på seg litt og da kom jo selvfølgelig alt på hoftene/håndtakene... det er jo ikke så pent det heller for vi er jo vant til å fa det gjevnt fordelt..

 

hmm... venter spent på svar...

 

klem trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Glad-bolla

fettsuging fjerner jo fettcellene der hvor inngrepet foretas... og da er det resten av fettcellene i kroppen som tar i mot når vi spiser for mye... og derfor får hun det nå plassert litt anderledes...

 

Jeg kjenner ei som fettsugde magen.. og nå har hun skikkelig fettforkle BAK PÅ RYGGEN!! så jeg vet ikke jeg.... tror en skal være veeeldig inn i en sunn og fornuftig livsstil før en foretar seg noe sånt ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hørtes ikke videre vakkert ut..

 

hmmm... ikke bare bare det der nei..

 

takk for svar

 

fettsuging fjerner jo fettcellene der hvor inngrepet foretas... og da er det resten av fettcellene i kroppen som tar i mot når vi spiser for mye... og derfor får hun det nå plassert litt anderledes...

 

Jeg kjenner ei som fettsugde magen.. og nå har hun skikkelig fettforkle BAK PÅ RYGGEN!! så jeg vet ikke jeg.... tror en skal være veeeldig inn i en sunn og fornuftig livsstil før en foretar seg noe sånt ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...