Gå til innhold

midjemål etc.


Gjest jsl

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært med i vektklubben i 2 uker.

Har gått ned 2 1/2 kg og er relativt fornøyd med det. Men er skuffet over at det ikke skjer noe positivt med hensyn til mål rundt midjen. Trimmer sånn passe og gjør 50 sit-ups pr dag, men ingenting skjer.

Har noen nyttige tips for å redusere midjemål.

 

Det var nyttig å føre registrering over hva en får i seg av kalorier pr. dag, det ble lettere å hvor fallgrubene ligger.

 

Er det noen som vet hva grunnbehovet er uten trening? Har en jobb som medfører mye gåing + trappegåing mellom 2 etg.

Kan en registrere dette under daglig trim på noen måte?

Kommer lett opp i ca 10 000 skritt pr dag via jobben og vanlig arbeid hjemme uten ekstra trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yvonne21

at du ikkje har gått ned nåken cm rundt midjen er jo ikkje nåke kjempe krise.. då har du gått ned nåken cm andre plasser siden vekta har gått ned! Kan jo ikkje bestemme kor en vil miske cm ,sjølv om en har lyst.. eg vil berre ha vekk magen men alt annet forsvinner, er berre sånn kroppen er den velger sjølv kor den vil bli kvitt litt fett uansett ka VI gjer!

Men er jo typisk at du vil bli kvitt magen, eller?

 

Uansett så er det bra å trene magen.. men gi den en dag å komme seg på før du trener den igjen.. :)

 

Søk på "formel" i diskusjonsforumet får å finne ut kor masse du treng av kalorier.

Å viss du vil så kan du jo gå inn på http://www.iform.no/pub/art.php?id=444

å skriv inn alle aktiviteter der å sjå ka kalkulatoren sei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan!

 

Er veldig forskjellig hvordan man tar av seg kg og hvor man kan måle nedgangen..... Det går ikke ann å punktslanke seg(at man kun slanker en kropsdel), men man må fokusere på hele kroppen. Derfor, kan det som nevnt over forsvinne cm på forskjellige steder.

 

Jeg har selv slanket bort mange kg, og de ukene vekta har gått ned så har ikke cm forsvunnet, de ukene vekta står stille forsvinner cm........ Så er veldig fint å bruke to målemetoder, da får man oftere positive resultater :)

 

elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...