Gå til innhold

Bøker med oppskrifter 1,2 og 3


Gjest Anita72
 Share

Anbefalte innlegg

Når jeg skal logge matforbruket, ser jeg at det øverst i står at man kan velge oppskrift fra bok 1, 2 eller 3..Men ,hvilke bøker er dette??..Har bøkene Lett og lettvint fra 1998, og lett-mett fra 2001...kan de brukes til noe der? hadde vært mye enklere enn å måtte legge inn hver eneste ingrediens....;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan legge inn hver matvare for seg; du søker etter matvaren i søkefeltet etter at du har valgt hvilket måltid du skal legge inn. Deretter velger du mengde o.l og klikker på "legg til".

 

Bok 1,2,3 osv står for arbeidsbøkene man får på GR-kurset hvis man går på det :)

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal logge matforbruket' date=' ser jeg at det øverst i står at man kan velge oppskrift fra bok 1, 2 eller 3..Men ,hvilke bøker er dette??..Har bøkene Lett og lettvint fra 1998, og lett-mett fra 2001...kan de brukes til noe der? hadde vært mye enklere enn å måtte legge inn hver eneste ingrediens....;-)[/quote']

 

Hei!

Som det går frem av svaret over, så er det foreløpig bare oppskrifter fra våre kursbøker man kan legge inn uten å måte ta det ingrediens for ingrediens. På sikt er tanken å også legge inn oppskriftene fra bøkene Lett og Lettvint og Lett Mett.

Hilsen Anne Thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...