Gå til innhold

de siste 5-7 kg´ene...


Gjest party

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tatt av 6 kg og har 5-7 kg igjen!

det er nå det gjelder å holde ut!!

Har greid ned til 70 kg hver gang, men så er det stopp, men denne gangen skal jeg klare det!!

Men nå går det liksom litt tregere og jeg begynner å bli lei gulrøtter og div......

noen som har det likt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Jeg har det akkurat som deg..klarer alltid å gå ned til 69 kg, og så går det ikke lenger ned enn det.. har gått ned fra 73-69 mange ganger.. Vi er en gjeng som har veiedag hver fredag på "under 10 kg"-forumet. Det er bare å være med oss i tråden "Vår slankeste vår". Jeg veier nå 69,1 og skal ned til 63 kg ihvertfall. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Jeg har det akkurat som deg..klarer alltid å gå ned til 69 kg' date=' og så går det ikke lenger ned enn det.. har gått ned fra 73-69 mange ganger.. Vi er en gjeng som har veiedag hver fredag på "under 10 kg"-forumet. Det er bare å være med oss i tråden "Vår slankeste vår". Jeg veier nå 69,1 og skal ned til 63 kg ihvertfall. :D[/quote']

 

 

Hei!

så godt å høre at noen er i samme båt!!!

Jeg har slanket bort de samme kg ´ene mange ganger jeg også..

Men nå har vi jo ganske god tid frem til sommer og bikini!!!

Denne gangen føler jeg virkelig at jeg har gjort om livet til noe som kan vare!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi har ganske god tid frem til sommeren, men det er ofte det som er problemet mitt..tenker at jeg har såå god tid på å nå målet mitt fordi det ikke er mange kg-ene jeg skal ned..derfor har jeg ikke vært så flink. Men månedene går fort og plutselig så er sommeren der og jeg har ikke klart målet mitt likevel. Men denne gangen skal jeg klare det!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...