Gå til innhold

Slenger meg med.


Gjest Danseen

Anbefalte innlegg

Sliter litt med å få av disse kiloene, er 173 og 79,6 kg;( uff, skal gifte meg i mai, så det hadde vært deilig å få av ti kg, går på kurs, men kjenner jeg sliter litt med motivasjonen, så kansje det hjelper å slenge seg med her oxo;) God slanke uke til dere alle der ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....er det vel flere som sliter med innimellom. Jeg har ihvertfall funnet støtte og motivasjon i det å delta her i dette forumet. Da ser jeg at flere sliter med noe av det samme, og at jeg ikke sliter med ALT det andre sliter med, og det gjør at ihvertfall jeg ser på meg selv som ikke helt håpløs :) Noen uker er selvfølgelig tøffere enn andre uker, og for meg har det da hjulpet å skrive det ned her, og så får jeg positive spark bak og feedback.... Litt medfølelse er godt å få, men vi blir ikke slanke av bare medfølelse heller....dessverre...

 

Jeg er sikker på at du greier dette når du har et sånt mål!!!! Ser at utgangspunket mitt og målet mitt er ganske likt ditt. Begynte på 78,1 kg den 2. januar - forrige mandag stoppet vektnåla på 76,8 - og jeg har ny veiedag i morgen. Er spent på resultatet.... Ellers er målet mitt å se 6-tallet først på vekta... Er litt kortere enn deg - 165, er 35 år, gift og 2 barn på 13 og 9 år.

 

Jeg har BESTEMT meg!!!! Jeg skal nå målet mitt innen jeg drar til Bulgaria på ferie til sommeren. Har god tid, men jeg blir ikke lei meg om jeg har målet i havn i mai mnd....

 

Mine største utfordringer er nok ikke maten. Der er jeg nok egentlig ganske flink, det skorter nok mer på disse trimpoengene (har vært ute og gått på ski i dag og forbrent 421 kcal ifølge pulsklokka - klapp til skulderen til meg :D ) og vanninntaket... Har prøvd å gjøre noen grep her, og jeg har kommet et stykke på vei. Har faktisk greid å drikke minst 1,4 liter med rent vann siden forrige mandag...

 

Hvis vi holder sammen, skal vi greie dette!!!!

 

Klem Anne71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ble det av deg??? Ikke hoppet av lasset før du har kommet skikkelig inn i varmen vel??

 

Hadde veiedag i dag, og resultatet kunne vært såååååå mye bedre, men det ble da ihvertfall 100 gram ned - vekt nå er 76,7 kg... men det som var positivt var at jeg hadde minket ca 7 cm på den siste uka :) DET er jeg fornøyd med!! Regnet ut at jeg hadde mistet ca 20 cm siden 2. januar - fordelt på hals, overarm, bryst, under bryst, midje, hofte, rumpe, lår og legg.... Og totalt 20 cm, det merkes på buksene :D Og tross alt: Jeg går ikke rundt med noen plakat på ryggen som forteller hvor mye jeg veier - så til syvende og sist er det cm som teller mest!!! (Selv om det selvfølgelig er moro å se at det vises på vekta også...:) )

 

Håper du "stikker" innom igjen snart... heier på deg!!!

 

Anne71

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...