Gå til innhold

nedoverklubben uke 5


Gjest nanne71

Anbefalte innlegg

vekt forrige uke 132,8

vekt denne uke 132,2

 

har gått ned 0,6 kilo på 5 dager og det er jeg fornøyd med.har gått ned 5,6 kilo til sammen siden 8.1. har bytta veiedag fra onsdag til mandag derfor blei det 5 dager på denne veiinga.lykketil videre alle sammen å ha en fin uke.hilsen nanne71.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på vekta, å vet heller ikke om jeg gidder denne uka. Har igjen slitt med helga, å vet ikke helt hvordan jeg skal komme overdet stadiet. Men du er kjempe flink nanne, stå på videre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte ei sist uke om jeg kune henge meg på dere. har veid meg i dag

vekt forrige uke 119

denne uke 118

har ikke helt den store motivasjonen enda. men den ommer håper jeg smått om senn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Ble ikke noe nedover på meg denne uka, stod dønn still gitt. Men var veldig flink til å drikke vann i går, så aner meg at litt av vekta mi var en liter vann eller to. Men det får vi jo se neste uke :) Prøver å ikke la meg demotivere av at jeg ikke gikk ned, må heller prøve å la det bli en spire til inspirasjon og motivasjon! Samt tenke på hvor mye jeg faktisk har gått ned det siste halve året (totalt 12,2 kg).

 

Håper det går bra for dere andre her inne, er bare å stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt forrige uke: 122,8

Vekt i dag: 122,4

 

Nedgang 400 gram, og tror jeg er fornøyd med det. Ble bare så forvirret av at vekta viste flere tall, så jeg valgte det største - så er jeg sikker på at det ikke blir feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lostinspace

Vekt forrige onsdag: 110,3

Vekt nå: 110,0

 

Bare 300 g ned, men nesten 10 cm totalt (hals, overarm,bryst, midje, ende, lår)

Får vel si meg fornøyd, men hadde jo håpt at når det er mye å ta av så skulle det gå litt fortere. Får skylde på uregelmessige måltider og noen utskeielser i helgen. Minstejenta fyllte 1 år og da ble det nok både feil mat og litt for få måltider.

 

Ny uke, nye sjanser :-)

Og motivasjonen steg enda et hakk nå som vi har bestemt oss for en sydentur til sommeren. Blar i kataloger og søker på nettet, er jo nesten halve turen det å glede seg.....

 

Vel, vel, ha en fin uke alle dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...