Gå til innhold

lurer på jeg


Gjest Hanne85

Anbefalte innlegg

lurer på om noen har noen god oppskrift for å gå ned noen kg fort,slik at jeg faktsik får motivasjon til å fortsette. Vet at man kun skal gå ned ca 600g i uka, men sånn i starten liksom:)

 

Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nedigjen
lurer på om noen har noen god oppskrift for å gå ned noen kg fort' date='slik at jeg faktsik får motivasjon til å fortsette. Vet at man kun skal gå ned ca 600g i uka, men sånn i starten liksom:)

 

Hanne[/quote']

 

Spise lite, trimme mye? Jeg gikk ned fra 63 til 54 kg på 8 uker i fjor sommer. Spiste alt for lite og trimma alt for mye til at grete roede ville godtatt det tror jeg, og hadde sikkert fyki rett opp igjen hadde ikke vært for at jeg satte meg inn i kaloriregnskap og økte sakte på kaloriene etterpå. Det jeg spiste var f.eks 2 fiberrik til frokost, bitte litt frokostblanding med skumma melk til mellommåltid, to fiberrik til lunch, 1 frukt til mellommåltid, 100 gram kjøtt, 1 potet og litt grønnsaker til middag og et eple til kvelds. Innimellom blr det litt mer, men de fleste dagene var nærmest faste...og mye sult! Jogga og/eller trente aerobic + styrke 1-2 ganger om dagen. Det funka, men vet ikke om det er noe å anbefale! Og jeg var ikke i spesielt godt humør heller! Jeg gjorde det kun fordi jeg ikke visste bedre, og hadde aldri gjort det igjen Men du får nå gjøre som du vil... Pulverkurer er jo bare lavkaloridiett med pulver i stedet for mat. F.eks å spise like mye i mat som en sånn pulverdiett tilsvarer i kalorier går jo an? Tror det er 800 kalorier om dagen eller noe....skummelt lite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hvordan gjorde du det da du skulle begynne å "spise normalt" igjen?Har ei venninne som har gått ned 10 kg grunnet psykiske problemer(mistet samboeren).Men for hennes del gjorde det ikke noe at de kiloene forsvant for hun trengte å gå ned,men nå har det gått noen måneder og hun begynner å få matlysten tilbake,men vil ta det rolig så hun ikke går opp igjen.Så derfor trenger hun "oppskriften" og lurer på om du kan dele din?Går ut ifra at du har slanket deg etter grete roede etter superslankinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gå i den fella og være utålmodig for å gå ned raskt. Det blir somregel aldri vellykket. Jeg har til tider vært veldig utålmodig og startet så fint med 800 - 100 kcal pr. dag. Bare med det resultat at når det har gått noen uker, har jeg sprukket så til de grader og bare spist og spist. Nesten så hjernen koblet helt ut, og jeg bare grafset i mat og godis. resultatet ble heller noen kilo opp istedetfor ned ;) Ellers har jeg også dårlig erfaring med pulverkurer. Det har ødelagt forbrenninga totalt, og ofte legger en like raskt på seg etterpå . Ta deg heller god tid, og gled deg over hvert gram som går av, da har du større sjangser for at du får et varig resultat også. Lykke til !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...