Gå til innhold

Firkløverdamene 1.november


Gjest acinom
 Share

Anbefalte innlegg

Basketball i en time sammen med 7.trinn!! Rød som en hummer, men deilig!!

Godt å få gjort unna litt trening på morraskvisten.

 

Godt humør etter gårdagens veiing! Gliser stort sett hele tida!!

 

acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har tenkt så mye på deg og på hvor bra du har gjort det! i dag er det forelesning som står på planen. sitte på rumpa i fem timer. godt jeg har løpt rundt på jobb i dag :) ikke dumt at du får trena litt med elevene! de synes sikkert det er kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....om jeg ikke må sjerpe meg. Og ikke hvile på godt resultat denne uka, for da kan d fort gå "gæli" neste uke. Og det vil jeg selvfølgelig ikke.

 

Jeg vil nærme meg 75-kilos-målet mitt litt til,før jeg gyver løs på 70-tallet!!

Motivert og godt i gang!!

 

Men det er mørkt om ettermiddagen når jeg kommer fra jobb når jeg har "samlet troppene". Og da er det middag, lekser og leggetid for den minste. Og klokka 21 er alle i seng, og dørstokkmila har blitt innmari laaaaaang.

 

Setter jeg meg i sofaen da....., ja da er det gjort.

Sliten etter en lang dag.....

 

Men vet at bare jeg har fått på meg treningsklær og joggesko, så er det jo ingen sak.

 

Skulle hatt en som har hoppet ut fra skapet, og jaga meg igang. Kunne godt vært kjekk......

 

bare en tanke......

 

acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppa ut av skapet..? tja, først tenkte jeg bare på en treningsfelle, men så hang dette skapet liksom og lura :) det ble en veldig bra setning, og et morsomt bilde i hodet mitt.

 

etter ei sløv helg, er jeg nå sterkt tilbake med mageøvelser. jeg kjeder meg gruelig fort, men trøster meg med at det jo ikke tar spesielt lang tid, da.

 

synes du er flink som tar tak i treninga selv etter å ha administrert hele familien. vintermørket er jo ikke akkurat så innbydende, nei.. stå på mot målet og nye vekttap! selv håper jeg iiiiinderlig jeg ikke har gått opp ennå ei uke :) rapport følger i morra kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...