Gå til innhold

Spm om Nutrilett og mellommåltider


Gjest eleni

Anbefalte innlegg

Er nutrilett sunt? Eller er det bare en bedre variant av sjokolade/snop? Har endelig klart å kutte ut sjokoladen i hverdagen, men har blitt hekta på nutrilett bar m/karamell istedet, og spiser ca 1-2 stk per dag, sammen med en frukt.. :S Men blir ikke mett av den, så det holder ikke med én sånn til et måltid...

 

 

Og et spm til..

- Gjør det noe om jeg går å småspiser frukt hele dagen? Hver time - hver 2.time? Eller bør det gå 3 timer mellom hvert måltid?

- Og gjør det noe om jeg spiser større mellommåltider, og mindre hovedmåltider på dagtid (på jobb) Altså ca 200 kcal hver 2.time?

 

 

Er altså litt grønn på dette enda.. så trenger litt starthjelp.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

 

Helt enig, nutrilett-barer er veldig godt. :) Det er vel en del sunne ting i den i forhold til sjokolade så vidt jeg vet, men to barer i løpet av dagen er nok i det meste laget.. da er det lurt og erstatte ihvertfall den ene med sunn mat! En bar inneholder ca 200 kalorier og man får jo et lite ordentlig måltid ut av det, som sikkert er mye mer mettende enn en nutrilett-bar.

 

Det sies jo at det skal gå 3 timer mellom hvert måltid, men det gjør absolutt ingenting å spise annenhver time. Jeg begynte med det før jul (200 kalorier annenhver time + ca 400 kalorier til middag) og da skrudde forbrenningen seg voldsomt opp og jeg gikk ned noen kg bare ved å spise annenhver time, selv om kaloriantallet var det samme totalt. Så det er bare å spise annenhver time! :D Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...