Gå til innhold

Hei på alle sammen! Hvor er dere?


Gjest PIND

Anbefalte innlegg

Hei hei!

 

Da var jeg litt i gang da, med å prøve å være sunn :P

Tenkte det var lurt å slenge seg litt på her inne, så kan kanskje kan oppmuntre andre når ting går litt treigt, og kanskje få litt inspirasjon!

 

Jeg er 23 år, og flytta til Oslo for noen år siden, og er for tiden student. Jeg har alltid vært litt rund, men nå er det vel på tide å gjøre noe med kiloene. Ikke det at jeg ikke har prøvd før, har egentlig vært på en eller annen slags slankekur siden jeg var liten.

Men siste åra har jeg hatt en nok så problematisk forhold til mat... så da får man prøve igjen :P

Vekta stoppa på 98kg, og det er mye for ei som er 1,60 høy (eller lav )

Målet mitt er å komme ned i en vekt som jeg kan trives med, og kanskje er innafor normalen på BMI? Rundt 60 kanskje?

 

Det som jeg lurer på da, er for er alle menneskene som har noen kg ekstra blitt av? Jeg ser så sjelden noen litt gode og runde mennesker i Oslo, så noen ganger føles det som om jeg er den enste, og at alle ser på meg (og tenker sitt).

Også er det detta med klær.. er det bare jeg som syns at klærne i alle butikker som fins begynner å krympe størrelsene sine?

Kjøpe ei anorakk i går på Cubus, str L, og tenkte den passer sikkert. Det var jo salg og slik så kjøpte den uten å prøve. Da jeg kom hjem ble jeg kjempe skuffa!!

Jeg fikk jakka rett og slett ikke over puppene, fikk ikke dratt den ned i det heletatt..

Men den jakka skal passe!! hehe..

 

Jeg er også singel, og har lurt mye på om det går ann å finne en som kan bli forelska i en som veier såpass mye...

Bare noen tanker.. :)

 

Håper kanskje noen andre vil dele noen tanker og da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

 

Vil bare ønske deg lykke til å si at vi finnes over alt, vi som har litt for mye å ta av.. :P

 

Og om noen kan bli forelsket i en som er litt lubben, forelskelse handler ikke om kropp eller vekt, men om resten. Har aldri vært tynn, bestandig litt for mye, men har aldri hatt problemer med å få noen forelsket i meg(ikke helt slik det høres ut når man skriver det, men håper dere skjønner hva jeg mener). Hvis du selv trives med den du er, så vises dette utenpå deg. Dermed virker du attraktiv, selv om du kanskje har noen kilo for mye.

 

Jeg er selv lykkelig gift, som jeg sa, jeg fikk den mannen jeg ville ha. Og vet også at jeg kommer til å beholde ham om jeg er 50 eller 150 kilo. Det kaller jeg å være forelsket (og jeg føler akkurat det samme for ham, kjærlighet :) )

 

Så sleng deg med, og kom deg dit du vil. Bli med i klubben vår ( 2007 klubben, ukens tråd heter 2007, uke 5), så kan vi jobbe sammen for å nå våre mål..

 

Linda :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips til deg som bor i Oslo. I sommer var jeg på Guneriusbygget, i 2.etg der var det en butikk son jeg ikke helt husker hva heter, men det er noe med Z... Der hadde de klær i store størrelser, til en pris som ikke var så ille. Tror nok Cubus sin str. L er en liten str. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier like mye som deg og er like høy ca. Jeg vet ikke hva gutter mener om runde damer, men jeg har iallefall ikke gode erfaringer. Men det kan det jo også være andre grunner til? Jeg er sikker på at du ikke er den eneste i byen som har noen kilo for mye, det er bare at du legger merke til alle de tynne, noe jeg tror vi tykke har en tendens til?

 

Her er du iallefall ikke alene! Vi er mange her som sliter med overvekt, det er tungt å være tjukk, bokstavelig talt. Så heng deg på, du skal se vi klarer dette sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det med kjærest har med hvordan du trives med deg selv....

Eg har funnet min mann nylig....

skal bli samboer OG osloværing tilog med..HEHE

 

Eg e og på din str så da kommer vi iallefall til å være to stk snart slanke i oslo...

 

Str på cubus e veldig små da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...