Gå til innhold

Spørsmål som kommer igjenn...


Gjest tyr74

Anbefalte innlegg

Jeg har noen spørsmål som jeg håper at noen kan hjelpe meg med???? Har nå reknet ut hva som er mitt daglige energinivå for 7 trimpoeng i uken.. Det ble 2486 så trekte jeg fra 800 så da ente jeg opp med 1686....

Hver gang jeg har prøv og slanke meg så har jeg prøvd og ligge på 12-1400 kcal og etter noen dager så ryker jeg klarer meg ikke på så lite eller har ikke vilje til det... (på GR kurs anbefalte de meg 1400, men var da 7 kg lettere)

Har nå prøvd og legge lista litt høgere rundt 1600 kcal... blir det for mye??? eller har jeg spist alt for lite tidligere???? Må si at jeg trener som regel mer en 7 trimpoeng i uken... (har fått nesten 8 på to dager) men det er ikke standar... Hva tror dere? Føler at jeg trenger noen gode råd??? Og hvor lenge vil det evt ta før jeg merker noe om jeg legger inntaket på 1600???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest endeligmamma

Har ikke svar på alt du spør om, men kan kanskje hjelpe deg litt. Tallene dine er nemlig ganske like mine, og jeg fikk beskjed om å ligge på 1600-1750 kalorier daglig. Altså et sted mellom meny 2 og 3. Kan se ut som dette stemmer for deg også. Jeg vet ikke hvor raskt du vil se resultater, men hos meg gikk det raskt. Synes du skal prøve, jeg. Hvis det ikke virker, får du justere inntaket.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest froeken frue
Jeg har noen spørsmål som jeg håper at noen kan hjelpe meg med???? Har nå reknet ut hva som er mitt daglige energinivå for 7 trimpoeng i uken.. Det ble 2486 så trekte jeg fra 800 så da ente jeg opp med 1686....

Hver gang jeg har prøv og slanke meg så har jeg prøvd og ligge på 12-1400 kcal og etter noen dager så ryker jeg klarer meg ikke på så lite eller har ikke vilje til det... (på GR kurs anbefalte de meg 1400' date=' men var da 7 kg lettere)

Har nå prøvd og legge lista litt høgere rundt 1600 kcal... blir det for mye??? eller har jeg spist alt for lite tidligere???? Må si at jeg trener som regel mer en 7 trimpoeng i uken... (har fått nesten 8 på to dager) men det er ikke standar... Hva tror dere? Føler at jeg trenger noen gode råd??? Og hvor lenge vil det evt ta før jeg merker noe om jeg legger inntaket på 1600???[/quote']

 

på sunnisene :P

 

Første gang jeg gikk GRkurs skulle jeg spise 1300 kcal. På samme vekta på neste runde jeg gikk kurs (noen år senere) hadde de endra opplegget og jeg skulle spise 1600 kcal. Nå trimmer jeg mer enn før så nå spiser jeg 1900 kcal. litt mindre de dagene jeg ikke trimmer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...