Gå til innhold

Pulsklokke og slankeprogram


Gjest ArneSK
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en Polar WM41 pulsklokke. Ut ifra min alder, kjønn, arbeidstype, nå vekt og ønsket vekt, over antall uker, lager den et program for meg over hvor mye jeg kan innta av kcal pr dag, i tillegg til hva jeg må forbrenne av kcal pr uke med ekstra aktiviteter. Klokka kan bare lage program for en person, da den mister all informasjon om den første person om en legger inn person nr to.

 

Det jeg lurer på er om det er noen som kjenner til et PC-program, som gjør samme jobben. Da kunne jeg ha kjøpt en rimeligere pulsklokke til kona, da hun ikke trenger denne funksjonen om vi kunne brukt PCen til det. Funksjoner er fantastisk å bruke, og det overrasket meg hvor mye jeg egentlig kunne spise og likevel gå ned i vekt.

 

Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å bruke dette stedet her til å legge inn mat og justere aktiviteter etter det pulsklokka sier? Det er en utregningsformel her på forbruk pr dag også.

 

Snakket med kundeservice på Polar ang den klokka du har kjøpt. Og etter å ha snakket litt frem og tilbake så anbefalte han meg heller Fitnessmodellen til Polar. Disse er litt rimligere og var bedre klokker i treningssammenheng sa han.

 

Jeg har kjøpt modellen F6 til 1200,- da denne har kodet belte, men du får også modellen under F5 som har så godt som det samme og ikke kodet belte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arne jeg har noen sporsmål til deg på den andre pulsklokke tråden.

 

Jeg fant ikke noen wm modeller på polarusa siden - de har 13 nye modeller og de selger ut flere modeller, blant annet M modellene og jeg lurte på om

http://www.polarusa.com/Products/Consumer/M61.asp er lignende til din modell? Denne har de nå på salg til 160$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går inn på følgende adresse vil du få oversikt over alle pulsklokkene fra Polar med flere.

 

http://www.sport-tiedje.dk/polar/pulsmesser.htm

 

Ved å gå inn på hver modell vil du se hvilke egenskaper de har, og hva de mangler. Jeg kjøpte min ur fra dette firma, jeg betalte 170 euro + norska MVA, frakt mm, til kr 324 i tillegg. Det ble tilsammen kr 1630.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...