Gå til innhold

treninga som er hardt


Gjest bigandbeautiful

Anbefalte innlegg

Gjest bigandbeautiful

er egentlig ganske flink med spisinga..i helgene kan det ta litt av,men er kjempe flink i ukedagene.. men det er treninga som er værst.. i begynnelsen var jeg flink til å gå turer,men har ikke gjort det på lenge nå siden det er så kaldt.. går jo sakte men sikkert nedover bare pga maten også,men hadde gått mye fortere med litt trening:/ finner bare ikke helt motivasjonen til å gå ut i kulda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror mange av oss har det sånn innemellom.Jeg har det i hvert fall!!

Har vært ganske flink i januar da.Har kledd godt på meg,og det er jo bare så deilig når jeg kommer inn igjen,godt for både kropp og sjel!

 

Mitt nyeste trenings utstyr på hemmefronten er en pilates ring.Den ser ganske enkel ut,er det vel også,men jeg skal si deg det merkes når jeg bruker den!

Og for meg så er den unik,fordi den er så enkel å ta i bruk,trenger ingen planlegging,ikke væravhenging,det er rett og slett bare å ta den opp å sette i gang!Når jeg ser på tv eller bare skravler med mann og barn.

 

Lykke til med å finne treningsmotivasjon!

 

P.S 20 uker til midtsommer!!

 

Klem Tuxi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melkorka

Tror det å ta seg en tur ut blir en vane. Slitsomt i begynnelsen ja, og jeg kjenner selv at noen ganger bare har jeg absolutt ikke lyst til å ut. Men når jeg endelig da kommer meg ut (tvinger meg selv egentlig) så er det utrolig deilig!

 

Jeg har veldig lyst til å trene mer men sliter litt med å få tid til det. Jeg er mamma til tre små (eldste blir 5 i vår) og jeg er i full jobb. Min løsning har blitt å ta meg en liten tur ut hver eneste kveld. Det er godt for både kropp og sjel og jeg tror nesten jeg er blitt avhengig av den daglige turen min. Jeg går ikke så lenge, bare 45 minutter ca, men det gir meg 1,6 trimpoeng om dagen (da går jeg ganske fort). I tillegg har jeg kjøpt en step-greie (15 cm høy) som jeg har her hjemme om jeg ikke orker å gå ut. Skal ærlig innrømme at den ikke blir brukt så veldig ofte, for jeg vil heller ut å gå, men jeg har den, og tar den fram om jeg er alene i stua på kvelden og bare skal se tv. Da lover jeg meg selv at jeg skal holde på til programmet er ferdig/halvferdig f.eks.

 

Tror det er lurt å ha noe slags trimutstyr hjemme. Noe som er enkelt å ta fram og som man kan bruke mens man f.eks ser tv. Det går helt sikkert an å finne noe billig på internett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med å være flink på treningsfronten jeg også. Er så utkjørt etter jobb om dagene at jeg ikke har overskudd til å trene.

 

Ute er det blank-is nå, så d er umulig å ute å gå tur for tiden, og trening inne er jeg lei av, da jeg har hatt innetrening for det meste hittil pga.vinterkulda.

 

Men jeg sykla litt i dag, å hoppa litt tau og tok litt styrketrening, så jeg er fornøyd med dagen i dag. Så får vi se om det fortsetter i denne banen her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...